Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 19268ARCHIWALNE z dnia 12.12.2017 r.
-
Oferty do
22
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: funduszu reprywatyzacji
w Zespole do Spraw Funduszu Reprywatyzacji, Departament Wspierania Polityk Gospodarczych
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Analizowanie i weryfikowanie wniosków składanych do ministra właściwego do spraw finansów publicznych o sfinansowanie nabycia przez Skarb Państwa reprezentowany przez Prezesa Rady Ministrów akcji spółek lub objęcie udziałów, opiniowanie projektów umów, planowanie wypłat, monitorowanie realizacji obowiązków ustawowych związanych z nabyciem akcji (wpłaty na Fundusz).
- Analizowanie i weryfikowanie wniosków jednostek samorządu terytorialnego o udzielenie dotacji na dofinansowania zaspokajania przez te jednostki roszczeń byłych właścicieli mienia przejętego w ramach nacjonalizacji.
- Przygotowywanie dyspozycji realizacji płatności z tytułu zaspokajania roszczeń byłych właścicieli i zawartych umów inwestycyjnych oraz porozumień w sprawie dotacji celowych dla jednostek samorządu terytorialnego.
- Przygotowywanie opinii i stanowisk dotyczących możliwości inwestycyjnych z Funduszu Reprywatyzacji.
- Opracowywanie projektów porozumień i umów o dotacje z jednostkami samorządu terytorialnego.
- Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością budżetową w ramach realizowanych w roku budżetowym inwestycji oraz udzielanych dotacji.
- Przygotowywanie rozliczeń udzielonych w roku budżetowym dotacji oraz współpraca z NIK w zakresie zadań dotyczących wejść kapitałowych i dotacji dla samorządów.
- Gromadzenie danych i informacji z zakresu realizowanych zadań niezbędnych do przygotowania planu wydatków w ramach Planu Finansowego Funduszu Reprywatyzacji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie z dziedziny nauk prawnych lub ekonomicznych
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w zakresie finansów publicznych
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
- Wiedza z zakresu ustawy o komercjalizacji i niektórych uprawnieniach pracowników
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność argumentowania
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar doświadczenia zawodowego)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2017/136/PG
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.