Komenda Główna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 17393ARCHIWALNE z dnia 02.11.2017 r.
-
Oferty do
13
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
w Zespole do spraw Wspomagania Technicznego Inwestycji i Remontów Wydziału Koordynacji Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami Biura Logistyki Policji
Warszawa
ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- rozpatrywanie i opiniowanie wniosków i programów inwestycji jednostek organizacyjnych Policji (zgodnie z przyjętym wewnętrznie podziałem administracyjnym kraju) w sprawach dotyczących budowy, rozbudowy, przebudowy i modernizacji obiektów,
- monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w komórkach organizacyjnych Policji (zgodnie z przyjętym wewnętrznie podziałem administracyjnym kraju), również poprzez wyjazdy lustracyjne, przygotowywanie kompleksowych informacji na powyższy temat,
- konsultowanie w trybie roboczym programów inwestycji oraz udzielanie pomocy merytorycznej policjantom i pracownikom komórek/jednostek organizacyjnych Policji w zakresie planowania realizacji wybranych przedsięwzięć inwestycyjnych lub remontowych,
- analizowanie wniosków jednostek organizacyjnych Policji w sprawach planowanych do pozyskania nieruchomości (na rzecz Skarbu Państwa w trwały zarząd jednostki) pod względem przydatności na potrzeby Policji, możliwości technicznych i finansowych ewentualnego dostosowania, ocenianie pod względem ekonomicznym, sprawdzanie stanów prawnych,
- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Głównego Policji w sprawie ustalania terenów zamkniętych oraz wyrażania zgody na wykonywanie prac geodezyjnych na terenach zamkniętych,
- dokonywanie analizy zasadności wniosków KWP/KSP/SP w sprawie przejęcia nieruchomości na potrzeby służbowe Policji, także poprzez wyjazdy lustracyjne,
- opracowywanie projektów pism prezentujących stanowisko Komendanta Głównego Policji na interpelacje i zapytania poselskie, jak też pytania organów administracji rządowej i samorządowej dotyczące stanu technicznego siedzib jednostek oraz działalności inwestycyjno-remontowej jednostek,
- wspieranie działań KWP/KSP/SP w zakresie możliwości pozyskiwania środków finansowych przeznaczonych na termomodernizację obiektów służbowych Policji, a także w zakresie odnawialnych źródeł energii.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe techniczne o profilu budowlanym lub profilu elektrycznym lub profilu sanitarnym,
- doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze planowania i realizacji inwestycji i remontów finansowanych ze środków publicznych,
- przeszkolenie potwierdzające umiejętność obsługi programów z zakresu kosztorysowania robót budowlanych,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- znajomość przepisów związanych z finansowaniem inwestycji z budżetu Państwa,
- znajomość przepisów dotyczących budownictwa ogólnego,
- znajomość przepisów związanych z budownictwem służbowym Policji,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na budowie i/lub w biurze projektowym,
- przeszkolenie potwierdzające umiejętność obsługi programów: typu Cad; do tworzenia prezentacji multimedialnych,
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
- znajomość przepisów o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- znajomość przepisów związanych z termomodernizacją budynków,
- znajomość przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz 1167, ze zm.),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleń,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Policji
Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej
Wydział Rozwoju Zasobów Ludzkich
ul. Puławska 148/150
02-514 UP Warszawa 12
z dopiskiem w liście motywacyjnym „starszy specjalista/BLP-WKIiGN/BKGP 22/17”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,2378 kwoty bazowej.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna.