Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 16754ARCHIWALNE z dnia 17.10.2017 r.

  • Oferty do
    27

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: przygotowania procesu inwestycyjno-remontowego

w Wydziale Inwestycji i Remontów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

WARUNKI PRACY

praca administracyjno-biurowa, zmienne warunki atmosferyczne, praca na wysokości powyżej 3 metrów, praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, zagrożenie elementami ruchomymi, luźnymi, ostrymi i wystającymi, zagrożenie porażenia prądem elektrycznym, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • uczestniczenie w opracowaniu programu inwestycji przedsięwzięcia wraz z koncepcją funkcjonalno-użytkową, ustaleniem wartości kosztowej inwestycji na podstawie uzgodnień z właściwą komórką organizacyjną Komendy lub jednostką organizacyjną Policji oraz opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w branży sanitarnej wraz z przedmiarami i kosztorysami,
  • przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy zadań inwestycyjno-remontowych w branży sanitarnej oraz uczestniczenie w komisji przetargowej,
  • pozyskiwanie i kompletowanie dokumentów formalno-prawnych niezbędnych do planowanego zakresu prac,
  • przygotowywanie ocen/opinii technicznych stanu budynków na podstawie oględzin i dostępnej dokumentacji,
  • monitorowanie procesu przygotowania dokumentacji projektowo-architektonicznej w branży sanitarnej przez podmioty zewnętrzne,
  • weryfikowanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawidłowości faktur od wykonawców zadań inwestycyjno-remontowych,
  • prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w branży sanitarnej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  • uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego planu rzeczowo-finansowego dla wydziału.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej,
  • przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
  • dobra znajomość ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych w zakresie zasad i trybów udzielania zamówień, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zasad odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych,
  • umiejętność: stosowania prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu Ms Office oraz programu kosztorysowego Norma-Pro,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe budowlane/architektoniczne,
  • doświadczenie zawodowe: w nadzorze inwestorskim robót budowlanych oraz w obszarze opracowywania dokumentacji dot. procesu przygotowania inwestycji
  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
  • uprawnienia architektoniczne,
  • znajomość: programu do tworzenia WKI, programu Auto-Cad

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej,
  • kopia dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zamówień publicznych,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień architektonicznych.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy WIR-6/X/17”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2861

Wytworzył/odpowiada: Komendant Stołeczny Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Udostępnił: Magdalena Żurawska

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. Doboru Kadr

Wprowadzono: 17.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×