Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 14874ARCHIWALNE z dnia 02.09.2017 r.

  • Oferty do
    11

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: ds. koordynacji dostosowania danych do wymagań zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach

w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków w Departamencie Informacji o Nieruchomościach



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa

WARUNKI PRACY

− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera. − Praca w warunkach narażenia na stres. − Wyjazdy służbowe. − Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej. − Obsługa standardowych urządzeń biurowych. − Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze. − Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy). − Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Koordynuje realizację zadań projektowych związanych z dostosowaniem danych EGiB i RCWiN do wymagań ZSIN w tym uzgadnia z instytucjami publicznymi warunki techniczne i organizacyjne pozyskania, weryfikacji oraz kontroli produktów w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu, w szczególności modernizacji EGiB w celu dostosowania baz danych ewidencyjnych do wymagań ZSIN.
  • Koordynuje w ramach Zespołu projektowego projektu ZSIN –Faza II pod względem metodycznym i organizacyjnym pracę zespołu zadaniowego ds. dostosowania i oceny jakości danych, w tym nadzoruje działania zespołu zadaniowego w zakresie zarządzania jakością, ryzykiem projektowym, konfiguracją i komunikacją.
  • Współdziała i monitoruje inicjatywy regionalne dot. modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu zapewnienia ich komplementarności z projektem ZSIN-Faza II.
  • Przygotowuje oraz uczestniczy w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych dotyczących prac związanych z modernizacją EGiB.
  • Przygotowuje i uzgadnia projekty porozumień zawieranych pomiędzy Głównym Geodetą Kraju a organami prowadzącymi ewidencję gruntów i budynków w sprawie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu nawiązania współpracy pomiędzy Głównym Geodetą Kraju a jednostkami samorządu terytorialnego.
  • Współpracuje z podmiotami zaangażowanymi w realizację projektu ZSIN-faza II w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu.
  • Nadzoruje wykonawców zamówień związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, w tym uczestniczy w odbiorach produktów, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu ZSIN-faza II.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych w celu wyeliminowania niezgodności zawartych w nich regulacji prawnych dotyczących geodezji i kartografii z obowiązującymi przepisami prawa.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe geodezyjne
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze ewidencji gruntów i budynków, w tym 1 rok w administracji geodezyjnej.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • dobra znajomość przepisów ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi,
  • znajomość zagadnień dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków,
  • znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
  • znajomość zagadnień związanych z budową i wdrażaniem katastru nieruchomości,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i inicjatywa.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2.
  • znajomość standardów OGC (rodzina norm ISO 19100),
  • znajomość narzędzi klasy GIS,
  • znajomość języka SQL,
  • znajomość metodyki Togaf,
  • znajomość notacji BPMN,
  • znajomość standardu UML 2.0.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem „Ogłoszenie nr 14874 – starszy specjalista KN/EGB/ZSIN/3.1”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia oraz życiorys powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.



Liczba odwiedzin: 3205

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Buczek

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 02.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×