Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 1482ARCHIWALNE z dnia 14.07.2016 r.
-
Oferty do
29
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Główny PSP poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
Wydział Infrastruktury i Modernizacji Biura Logistyki
Warszawa
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie książki obiektów budowalnych użytkowanych przez KG PSP oraz dokumentacji dotyczącej eksploatacji budynków i prac remontowych.
- Prowadzenie ewidencji zasobów nieruchomości dla jednostek nadzorowanych przez KG PSP.
- Opiniowanie wniosków w sprawie nabywania nieruchomości przez jednostki organizacyjne PSP.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w dyspozycji KG PSP.
- Zbieranie oraz analiza informacji dotyczących stanu technicznego obiektów budowlanych.
- Współudział w koordynacji spraw związanych z remontami i inwestycjami obiektów KG PSP.
- Współudział w realizacji zadań obronnych w zakresie zapasowych obiektów KG PSP.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w zakresie koordynacji lub nadzorowania procesu realizacji robót budowlanych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
- znajomość obsługi pakietu Office,
- znajomość w podstawowym zakresie ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, o gospodarce nieruchomościami,
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniajace do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi,
- szkolenie lub studia podyplomowe w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych,
- szkolenie lub studia podyplomowe w zakresie gospodarki nieruchomościami,
- umiejętność w zakresie kosztorysowania robót budowalnych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniajace do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.07.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Przesyłać na adres:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr i Organizacji
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
Składać osobiście:
w siedzibie urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie
- w Kancelarii Ogólnej w godzinach pracy 8.15-16.15
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym BT – starszy specjalista
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe „ nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni. Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie w/w terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 523-33-16