Główny Urząd Miar w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 14367ARCHIWALNE z dnia 19.08.2017 r.
-
Oferty do
1
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: kontroli finansowej oraz prac planistycznych, sprawozdawczości i analiz
w Wydziale Administracji Terenowej w Biurze Służby Miar
Warszawa
ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie i przeprowadzanie czynności kontrolnych w okręgowych urzędach miar i okręgowych urzędach probierczych w zakresie prowadzonej przez nie gospodarki finansowej;
- Monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych;
- Przygotowywanie okresowych, cząstkowych informacji niezbędnych do sporządzenia planów kontroli finansowych oraz sporządzanie sprawozdań i okresowych informacji o ich realizacji;
- Dokonywanie identyfikacji negatywnych zjawisk i tendencji w administracji miar i administracji probierczej w obszarze prowadzonej przez nie gospodarki finansowej;
- Dokonywanie analizy bieżących i planowych potrzeb sprzętowych, kadrowych oraz finansowych administracji miar i administracji probierczej w zakresie skuteczności i efektywności realizowanych przez nie zadań;
- Współpra z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz terenową administracją miar i administracją probierczą, jednostkami administracji publicznej w zakresie wymiany informacji o przeprowadzonych kontrolach oraz doskonalenia metodyki sytemu sprawowania nadzoru;
- Sporządzanie projektów procedur i zarządzeń Prezesa GUM dotyczących przeprowadzania kontroli finansowej w okręgowych urzędach miar i okręgowych urzędach probierczych i projektów zmian do tych uregulowań;
- Analizowanie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących finansów publicznych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata finansów publicznych lub księgowości
- Znajomość ustaw i aktów wykonawczych do ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, Prawo o miarach, Prawo probiercze, kpa, o kontroli w administracji rządowej, Ordynacja podatkowa, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- Znajomość zasad księgowości budżetowej;
- Umiejętność precyzyjnego formułowania wypowiedzi w piśmie i mowie;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Kmunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność sprawnego działania w sytuacjach stresowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenie w obszarze kontroli finansowej lub audycie lub praktyka w zakresie wykonywania prac planistycznych, sprawozdawczych, sporządzaniu analiz.
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia;
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- Ukończone szkolenie z zakresu przeprowadzania kontroli przez organy administracji publicznej, budżetu zadaniowego oraz kontroli zarządczej;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.09.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Miar
Biuro Obsługi Urzędu
ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa
lub składać w Recepcji GUM w godz. 8.00 – 16.00 z dopiskiem „Oferta pracy nr 14367 – nie otwierać”.
Dokumenty można składać również przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie
na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części "kopie innych dokumentów
i oświadczenia" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie kolejnego etapu rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 5819069 w godz. 8.00-16.00.
Wzór wymaganych oświadczeń dostępny na stronie www.gum.gov.pl w zakładce „Praca w GUM”.