Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 11972ARCHIWALNE z dnia 13.06.2017 r.

  • Oferty do
    23

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1,00
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: kadrowych i archiwistycznych

w Wydziale Kadr w Biurze Dyrektora Generalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie - praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych (prowadzenie Archiwum Zakładowego) Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax. Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie spraw wynikających ze stosunku pracy pracowników Urzędu poprzez: przygotowywanie projektów decyzji kadrowych, ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń pracowniczych (w szczególności do dodatku stażowego), prowadzenie akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy;
  • Prowadzenie Archiwum Zakładowego Urzędu, w celu realizacji przepisów prawa w tym zakresie;
  • Weryfikacja ewidencji czasu pracy pracowników Urzędu Lotnictwa Cywilnego, w celu zapewnienia kontroli dyscypliny pracy w ULC i realizacji obowiązków sprawozdawczych;
  • Wprowadzanie danych kadrowych do komputerowego systemu kadrowego, w celu zapewnienia aktualnej bazy danych o pracownikach ULC, niezbędnej do realizacji obowiązków sprawozdawczych oraz w celu umożliwienia naliczenia i wypłacenia świadczeń finansowych;
  • Uczestniczenie w procesie sporządzania sprawozdań statystycznych m.in. dla: GUS, ministerstwa właściwego do spraw transportu, PFRON i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z obszaru zatrudnienia;
  • Udostępnianie dokumentów niearchiwalnych i materiałów archiwalnych, w szczególności dla celów służbowych, naukowych i innych;
  • Prowadzenie działalności szkoleniowo-konsultacyjnej i sprawdzającej w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz przygotowania jej do archiwum a także prowadzenie weryfikacji prawidłowości archiwizowania dokumentacji;
  • Udzielanie pracownikom Urzędu wyjaśnień z zakresu prawa pracy, w szczególności dotyczących uprawnień pracowniczych wynikających ze stosunku pracy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe w zakresie administracji publicznej
  • staż pracy: 3 lata w administracji publicznej, w tym: co najmniej 1 rok w obszarze związanym z obsługą kadrową i co najmniej 1 rok w prowadzeniu archiwum zakładowego
  • Ukończony kurs kancelaryjno- archiwalny I i II stopnia
  • Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" albo zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Dobra znajomość ustaw: o służbie cywilnej, Kodeksu pracy, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz znajomość aktów wykonawczych do tych ustaw
  • Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych
  • Zajomość zasad sprawozdawczości dot. obszaru kadrowego w służbie cywilnej
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności: Word, Excel, Outlook)
  • Umiejętność obsługi programów kadrowych
  • Kompetencje behawioralne:umiejętność współpracy, komunikacji, organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów, rzetelności, wykorzystywania wiedzy i doskonalenia zawodowego, orientacji na klienta/interesanta, myślenia analitycznego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • podyplomowe studia: archiwalne i/lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy
  • przeszkolenie z zakresu stosowania ustaw: o służbie cywilnej i Kodeks pracy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu kancelaryjno- archiwalnego I i II stopnia
  • Kopia upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" albo zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności określone w ogłoszeniu o naborze

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Lotnictwa Cywilnego
    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Marcina Flisa 2
    02-247 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie: "Oferta pracy: BDG/GP/3a-22/2017"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji. Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru, oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie
zniszczone.

Wzory wymaganych oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce "Praca w ULC".

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: merytoryczne - (22) 520 74 00, formalne (22) 520 72 41/ 74 02



Liczba odwiedzin: 3272

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Bogna Jobda

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 13.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×