Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 10808ARCHIWALNE z dnia 09.05.2017 r.
-
Oferty do
23
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: zamówień publicznych i zakupów
w Biurze Dyrektora Generalnego
Warszawa
Ministerstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Ministerstwu zakupu potrzebnych towarów i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowej zgodnie z regulaminem pracy komisji przetargowej w celu oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badania ofert i ich oceny.
- Koordynacja współpracy Ministerstwa z Centrum Obsługi Administracji Rządowej w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji wzajemnych zobowiązań.
- Udział w opracowywaniu wewnętrznych regulaminów i procedur dotyczących zasad przeprowadzania w Ministerstwie zamówień publicznych w celu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Sporządzanie rocznych planów: zakupów i zamówień publicznych w celu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i usprawniania pracy Ministerstwa.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie zamówień publicznych w celu prawidłowej realizacji zadań Ministerstwa.
- Opiniowanie wniosków o zaangażowanie środków dotyczących zakupu towarów i usług w celu zapewnienia prawidłowego stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i procedur wewnętrznych.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zamówień publicznych, które wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych w celu zapewnienia realizacji zadań wynikających z obowiązujących przepisów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy w zakresie praktycznego stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Kursy lub szkolenia w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość ustawy Kodeks Cywilny w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe w zakresie administracji publicznej.
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w stosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych od strony zamawiającego.
- Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Komunikatywność.
- Umiejętności analityczne.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.05.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
Na kopercie i na początku listu motywacyjnego proszę dodać wyraźny dopisek: BG-1/17
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Urząd nasz jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą
bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Formularz oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP Ministerstwa Sportu i Turystyki w zakładce „Nabór do Służby Cywilnej”.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów osoba, która złożyła ofertę, może odebrać swoje dokumenty.
W naborze będą stosowane w szczególności następujące techniki i metody naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, o czym będą powiadomieni drogą telefoniczną lub e-mailem. Kandydatki/Kandydaci niezakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną o tym poinformowani w ten sam sposób.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 24 47 326