Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 10187ARCHIWALNE z dnia 13.04.2017 r.
-
Oferty do
10
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: koordynacji udziału w sieci EURES
w Wydziale Europejskich Służb Zatrudnienia w Departamencie Rynku Pracy
Warszawa
ul. Nowogrodzka 11, 00-513 Warszawa
ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, modyfikacją i doskonaleniem zasad prowadzenia pośrednictwa pracy w ramach sieci EURES na terenie kraju, przygotowywanie wytycznych w zakresie prowadzenia tego pośrednictwa przez publiczne służby zatrudnienia (PSZ), Ochotnicze Hufce Pracy (OHP) i podmioty akredytowane oraz obsługa skarg na pośrednictwo pracy w ramach sieci EURES prowadzone przez PSZ, OHP i podmioty akredytowane,
- proponowanie ukierunkowanych działań rekrutacyjnych do prowadzenia w ramach sieci EURES przez PSZ, OHP i podmioty akredytowane w oparciu o analizę dostępnych informacji o krajowym rynku pracy, w tym monitorowanie realizacji międzynarodowych targów pracy, europejskich dni pracy i innych wydarzeń rekrutacyjnych prowadzonych na większą skalę przez krajową sieć EURES oraz udziału przedstawicieli krajowej sieci EURES w wydarzeniach rekrutacyjnych za granicą,
- przygotowywanie publikacji i materiałów informacyjnych na portal EURES Komisji Europejskiej, dotyczących tematyki warunków życia i pracy w Polsce, w konsultacji z właściwymi organami krajowymi dysponującymi wiedzą specjalistyczną w tym zakresie,
- przygotowywanie materiałów na temat sytuacji na rynku pracy, w tym nadwyżek i niedoborów siły roboczej w kraju,
- pozyskiwanie informacji na temat tworzenia i wdrażania Europejskiej Klasyfikacji Umiejętności/Kompetencji, Kwalifikacji i Zawodów,
- przygotowywanie, analizowanie i aktualizowanie wykazu usług wsparcia świadczonych w pośrednictwie pracy w ramach sieci EURES przez PSZ, OHP i podmioty akredytowane dla celów publikowania na portalu EURES Komisji Europejskiej,
- udział w przygotowaniu rocznych krajowych planów działań sieci EURES oraz sprawozdań z ich realizacji, a także w ich ocenie i ewaluacji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze rynku pracy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
- Znajomość unijnych przepisów z zakresu działalności sieci europejskich służb zatrudnienia (EURES)
- Znajomość ogólnych zagadnień dotyczących funkcjonowania UE
- Znajomość przepisów z zakresu promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy oraz usług rynku pracy
- Znajomość przepisów z zakresu działalności OHP i agencji zatrudnienia
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: DRP-4
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Etapy, metody oraz techniki naboru:
- weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
- pisemny sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Oferujemy:
- umowę o pracę, ciekawe zadania, pracę w dużej organizacji, doskonalenie zawodowe.
Przewidziany mnożnik kwoty bazowej stanowiący wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi 1,9.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
- oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
http://www.mpips.gov.pl/bip/kariera/wolne-stanowiska-pracy-w-mrpips/oswiadczenie-dla-potrzeb-rekrutacji/,
- oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,
- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,
- w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu,
- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,
- spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk, wydrukiem z CEIDG). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15).
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 661-13-14, 22 661-13-63 lub 22 661-13-26.