Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy
Ogłoszenie o naborze nr 61968ARCHIWALNE z dnia 04.03.2020 r.
-
Oferty do
16
marca
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: kancelaryjnych
w Oddziale Kancelarii i Kontroli Wewnętrznej
Warszawa
02-366 Warszawa
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 11
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- rejestrowanie w systemie ESTIMA korespondencji wypływającej z PINB dla m. st. Warszawy
- prowadzenie pocztowej książki nadawczej w zakresie korespondencji wypływającej z PINB dla m. st. Warszawy wraz z przygotowaniem jej dla Urzędu Pocztowego
- rejestrowanie w książce nadawczej otrzymanych z Urzędu Pocztowego zwrotów korespondencji wysłanej
- rozdawanie na poszczególne Oddziały Terenowe zwróconych przez Urząd Pocztowy przesyłek pocztowych oraz zwrotnych potwierdzeń odbioru korespondencji
- przygotowywanie reklamacji pocztowych
- przygotowywanie zbiorczych zestawień zawiadomień o zakończeniu budowy budynków, do których organ nie zgłosił sprzeciwu oraz ostatecznych decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla Biura Geodezji i Katastru Urzędu m. st. Warszawy
- obsługa asystencko – sekretarska Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla m. st. Warszawy obejmująca m. in. sporządzanie harmonogramu spotkań itp.
- obsługa poczty elektronicznej sekretariatu oraz elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej w PINB dla m. st. Warszawy
- udzielanie informacji interesantom
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
- znajomość ustaw: prawo budowlane, KPA oraz rozporządzenia wykonawcze do w/w ustaw
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- komunikatywność, umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
- odpowiedzialność, rzetelność, dokładność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- dodatkowym atutem będzie praca na podobnym stanowisku
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.03.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m. st. Warszawy
Bitwy Warszawskiej 1920 r. 11
02-366 Warszawa
parter - Kancelaria, na kopercie prosimy podać numer ogłoszenia.
OFERUJEMY:
• umowę o pracę, ciekawe zadania, doskonalenie zawodowe,
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
• dodatkowe wynagrodzenie roczne, dofinansowanie do wypoczynku, możliwość wykupienia polisy na życie oraz kart Multisport w preferencyjnej cenie
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty złożone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane, nie będą również odsyłane. W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń. Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem, w przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych. Metody i techniki naboru: etap 1: weryfikacja formalna dokumentów, etap 2: test sprawdzający wiedzę merytoryczną, etap 3 : rozmowa kwalifikacyjna. W przypadku małej liczby ofert zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z etapu 2. Po zakończeniu naboru złożone aplikacje zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 022/326 15 54 lub 326 15 00.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.