Komenda Rejonowa Policji Warszawa V

Ogłoszenie o naborze nr 45687ARCHIWALNE z dnia 05.04.2019 r.

  • Oferty do
    19

    kwietnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: ds. obsługi administracyjno - gospodarczej

w Zespole Administracyjno - Gospodarczym Komendy Rejonowej Policji Warszawa V.



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

KOMENDA REJONOWA POLICJI WARSZAWA V, UL. ŻEROMSKIEGO 7

WARUNKI PRACY

praca administracyjno – biurowa; praca przy monitorze ekranowym powyżej dobowego czasu pracy; praca przy oświetleniu mieszanym; bariery architektoniczne - brak wind - odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia i sprzętu: kwaterunkowo - biurowego, techniki policyjnej, techniki biurowej, sprzętu żywnościowego, sprzętu kulturalno - oświatowego, sprzętu szkoleniowego, umundurowania, sprzętu warsztatowego, urządzeń specjalnego wykorzystania powiązanych obiektami KRP Warszawa V, p.poż, środków czystości.
  • Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, ewidencji wydanych, otrzymanych i rozliczanych nałożonych przez ppolicjantów mandató karnych kredytowanych, rozliczanie druków mandatówkarnych kredytowych i gotówkowych w systemie elektronicznym.
  • Sporządzanie sprawozdań w zakresie gspodarki mandatowej, w celu zapewnienia terinowego i prawidłowego rozliczenia posiadanej dokumentacji w tym zakresie.
  • Organizowanie zaopatrzenia jednostki w materiały niezbędne do prawidłowego jej funkcjonowania oraz ich rozdział na poszczególne komórki organizacyjne poprzez prowadzenie ewidencji przychodowo - rozchodowej.
  • Monitorowanie i organizowanie napraw serwisowych, bieżących i doraźnych wyposażenia i sprzętu będącego w użytkowaniu jednostki oraz sprządzanie dokumentacji brakowania sprzętu zużytego lub niezdolnego do użytku.
  • Sporządzanie stosowanej dokumentacji w przypadku zaistnienia szkody w mieniu Skarbu Państwa oraz monitorowanie ich likwidacji poprzez współpracę z odpowiednimi komórkami KSP.
  • Prowadzenie ewidencji składników majątku KRP Warszawa V, w tym ewidencji dokumentacji darowizn rzeczowych i użyczenia, w celu zapewnienia prawidłowego działania jednostki.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej;
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Obsługa urządzeń biurowych;
  • Umiejętność posługiwania się programami: MS Office;
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok • Doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi kancelaryjnej
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • Bardzo duża systematyczność, terminowość i rzetelność;
  • umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania doda kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.04.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    KOMENDA REJONOWA POLICJI WARSZAWA V
    UL. ŻEROMSKIEGO 7
    01-887 WARSZAWA

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Rejonowy Policji Warszawa V
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: komendant.krp5@ksp.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Rejonowa Policji Warszawa V
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie lub osobiste dostarczenie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane.
Do złożonych dokumentów w języku obcym powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia.
Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna.
Planowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,4526 kwoty bazowej.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.

Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 w KRP Warszawa V, w recepcji lub przesyłać listownie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (022) 603 10 10.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3997

Wytworzył/odpowiada: Komendant Rejonowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Rejonowa Policji Warszawa V

Udostępnił: Iwona Sztaberek

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 05.04.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×