Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 22917ARCHIWALNE z dnia 23.02.2018 r.
-
Oferty do
5
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
2
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: tworzenia i utrzymania ZSIN
w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków w Departamencie Informacji o Nieruchomościach
Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Współpraca w zakresie merytorycznym i finansowym z powiatowymi i wojewódzkimi organami służby geodezyjnej i kartograficznej w zakresie zasilania centralnego repozytorium kopii zbiorów danych ewidencji gruntów i budynków (CR), w tym oceny jakości danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB) wraz z raportowaniem i wsparciem merytorycznym powiatów w usuwaniu błędów w danych EGiB.
- Współpraca z Ministerstwem Sprawiedliwości, Głównym Urzędem Statystycznym, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz innymi centralnymi organami administracji publicznej prowadzącymi rejestry publiczne objęte ZSIN.
- Analizowanie i monitoring procesów biznesowych realizowanych w ramach ZSIN oraz współpraca z departamentem Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (IZ) przy budowie i rozwoju infrastruktury technicznej ZSIN.
- Uczestniczenie w administrowaniu systemem ZSIN oraz w jego monitoringu.
- Utrzymywanie we współpracy z IZ rezultaty projektu ZSIN – Faza I oraz ZSIN – Faza II po jego zakończeniu.
- Organizacja spotkań roboczych w sprawach dotyczących zadań realizowanych przez Wydział EGB, odnoszących się do prac związanych z tworzeniem i utrzymaniem ZSIN w celu koordynacji realizowanych zadań.
- Udział w odbiorach od dostawców produktów i usług dostarczanych dla ZSIN.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne lub geodezyjne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Znajomość zagadnień z dziedziny geodezji, w szczególności dotyczących ewidencji gruntów i budynków.
- Umiejętność obsługi MS Office oraz urządzeń biurowych.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.
- Praktyczna znajomość narzędzi oraz zagadnień EGiB.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
z dopiskiem „Ogłoszenie nr 22917 - starszy inspektor KN/EGB/ZSIN/2.4”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.