Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 15779ARCHIWALNE z dnia 23.09.2017 r.

  • Oferty do
    6

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: ocen oddziaływania na środowisko w kontekście transgranicznym

w Zespole ds. Transgranicznego Oddziaływania na Środowisko Departamentu Ocen Oddziaływania na Środowisko



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Realizacja zadań wiąże się z częstym reprezentowaniem Urzędu na zewnątrz oraz krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi. Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak odpowiednio przystosowanych łazienek.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw związanych z udziałem Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w procedurach transgranicznych dotyczących projektów dokumentów strategicznych oraz planowanych przedsięwzięć, w tym przedsięwzięć planowanych do realizacji przy wsparciu funduszy pomocowych Unii Europejskiej, w celu realizacji obowiązków ustawowych oraz wynikających z Konwencji o ocenach oddziaływania na środowisko w kontekście transgranicznym (Konwencji z Espoo) i Protokołu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w kontekście transgranicznym (Protokołu strategicznego),
  • analizowanie dokumentacji OOŚ projektowanych dokumentów strategicznych oraz planowanych przedsięwzięć, w tym przedsięwzięć realizowanych lub planowanych do realizacji przy wsparciu z funduszy pomocowych Unii Europejskiej, w celu zbadania zgodności tej dokumentacji z wymaganiami przepisów prawa w zakresie ochrony środowiska oraz w celu dokonania oceny jej zawartości merytorycznej,
  • uczestniczenie w przygotowywaniu i negocjowaniu projektów umów międzyrządowych dotyczących stosowania przepisów w zakresie ocen oddziaływania na środowisko i strategicznych ocen oddziaływania na środowisko w kontekście transgranicznym pomiędzy Rzeczypospolitą Polską a państwami sąsiednimi, celem realizacji zapisów Konwencji z Espoo i Protokołu strategicznego,
  • udzielanie wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów prawnych dotyczących postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko projektowanych dokumentów strategicznych oraz planowanych przedsięwzięć (w tym programów i przedsięwzięć realizowanych lub planowanych do realizacji przy wsparciu funduszy pomocowych Unii Europejskiej) w kontekście transgranicznym w celu zapewnienia ich poprawnego stosowania,
  • opiniowanie projektów aktów prawnych przygotowywanych przez inne komórki organizacyjne urzędu w celu weryfikacji ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,
  • przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie oraz senatorskie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • dobra znajomość przepisów prawa w zakresie ocen oddziaływania na środowisko,
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz instytucji UE,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • umiejętność obsługi programów komputerowych pakietu MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, nauk przyrodniczych lub o ziemi, prawa
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w administracji publicznej lub w obszarze ochrony środowiska
  • umiejętność nawiązywania kontaktów w środowisku międzynarodowym,
  • przeszkolenie z zakresu Kpa lub z zakresu przepisów ocen oddziaływania na środowisko,
  • znajomość drugiego języka obcego - UE lub rosyjskiego na poziomie B1

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • (świadectwa pracy, zaśw. o zatrudnieniu/ odbyciu stażu lub praktyk, referencje, w przypadku umów cywilnoprawnych zaświadczenia o wykonywaniu/wykonaniu umowy)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie:
    "starszy inspektor GDOŚ/DOOŚ/2/2017"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Przewidywany okres zastępstwa powyżej 12 miesięcy.

Aplikacje osób uprawnionych do nawiązania stosunku pracy na podstawie mianowania zostaną odrzucone na etapie weryfikacji formalnej nadesłanych ofert.

Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://bip.gdos.gov.pl (Praca/Wzory oświadczeń). Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w kancelarii GDOŚ (pokój 472).

Planowane techniki i metody naboru:

Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,

Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),

Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.

W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy o sprawdzanie skrzynki e-mail.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 36 92 162.



Liczba odwiedzin: 3069

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Bartłomiej Ilasz

Komórka organizacyjna: Biuro Administracyjno-Kadrowe

Wprowadzono: 23.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×