Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 9924ARCHIWALNE z dnia 04.04.2017 r.
-
Oferty do
18
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: naboru i doskonalenia zawodowego pracowników
w Wydziale Organizacyjnym
Warszawa
ul. Pawińskiego 17/21
Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Realizacja procesu naboru pracowników do Zakładu w tym opracowywanie metod i technik naboru, zamieszczanie treści ogłoszeń oraz wyników naboru na stronach BIP Zakładu i BIP KPRM, weryfikacja formalna nadesłanych dokumentów aplikacyjnych, przeprowadzanie weryfikacji merytorycznej oraz rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami.
- Organizacja służby przygotowawczej dla nowozatrudnionych pracowników w Zakładzie.
- Organizowanie praktyk studenckich oraz wolontariatu w Zakładzie, tj. zamieszczanie na bieżąco informacji w tym zakresie na stronie BIP Zakładu oraz stronie do tego dedykowanej, współpraca z uczelniami, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem praktyki.
- Udział w analizowaniu potrzeb doskonalenia zawodowego, w tym zatwierdzonych indywidualnych programów rozwoju zawodowego pracowników korpusu służby cywilnej (IPRZ).
- Udział w procesie tworzenia opisów stanowisk pracy w Zakładzie.
- Organizowanie staży z urzędów pracy, tj.: stałe monitorowanie stron internetowych urzędów pracy w zakresie możliwości składania wniosków o zorganizowanie staży, przygotowywanie tych wniosków oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem staży.
- Przygotowywanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności do zniszczenia lub do przekazania do Archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku związanym z przeprowadzaniem rekrutacji
- Dobra znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do niej, zwłaszcza w zakresie ocen pracowniczych
- Dyspozycyjność
- Dobre umiejętności organizowania pracy własnej
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe Studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne.
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
- Umiejętność obsługi programu Excel
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.04.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić nr ogłoszenia z BIP KPRM lub pełną nazwę stanowiska pracy.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania http://www.zer.bip.msw.gov.pl/portal/zer/1043/5123/Oswiadczenie_kandydata.html
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji zamieszczonych w części "WARUNKI PRACY"). Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie
chronioną.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.
Wynagrodzenie: ok. 2800 zł brutto + ew. wysługa lat.
Więcej informacji: rekrutacja@zer.msw.gov.pl