Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 9834ARCHIWALNE z dnia 31.03.2017 r.
-
Oferty do
10
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
W Wydziale Finansowym
Warszawa
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
w Warszawie
ul. Zarzecze 13B
03-194 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- 1. Prowadzenie całości zagadnień dotyczących terminowego i prawidłowego rozliczania z ZUS-em wszystkich wynagrodzeń wypłacanych w RZGW obejmujących wynagrodzenia z tytułu umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło. W szczególności:
- * Sporządzanie miesięcznych zestawień wyżej wymienionych wynagrodzeń w ujęciu umożliwiającym prawidłowe ich rozliczenie z ZUS-em,
- * Sporządzanie i przekazanie w określonym terminie do ZUS dokumentacji ubezpieczeniowo-rozliczeniowej,
- * Sporządzanie przelewów składek ZUS w nieprzekraczalnym terminie do dnia piątego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni,
- * Sporządzanie raportów rozliczeniowych RMUA,
- * Wysyłanie do ZUS-u zgłaszanych do ubezpieczenia przez Wydział Spraw Pracowniczych nowo przyjętych pracowników i wyrejestrowanie zwolnionych (raporty ZUA, ZWUA),
- * Wysyłanie do ZUS-u zgłaszanych do ubezpieczenia przez Wydział Spraw Pracowniczych osób z którymi RZGW zawarło umowę zlecenia lub o dzieło oraz ich wyrejestrowanie.
- 2. Sporządzanie list wynagrodzeń i list zasiłkowych z ubezpieczenia społecznego oraz list dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla pracowników RZGW,
- 3. Prowadzenie kartoteki wynagrodzeń i kart zasiłkowych dla pracowników RZGW
- 4. Sporządzanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników na stanowiskach robotniczych i nierobotniczych w Centrali RZGW.
- 5. Współpraca i pomoc w uzgadnianiu rozliczenia składek ZUS z Wydziałem Księgowości
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomia, finanse lub rachunkowość
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 5 miesięcy w administracji publicznej
- a) znajomość zagadnień związanych z obsługą finansową jednostki budżetowej,
- b) umiejętność sporządzania list płac i rozliczeń ZUS (program Płatnik),
- c) znajomość ustawy o rachunkowości, ZUS, ustawy o podatku dochodowym, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks pracy,
- d) dobra obsługa komputera: MS Office,
- g) umiejętności: - analityczne myślenie, - praca w zespole, - rozwiązywanie problemów, - działanie w sytuacjach nieprzewidywalnych, stresowych
- h) obowiązkowość, skrupulatność, terminowość, dobra organizacja pracy, umiejętne zarządzanie czasem
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w obszarze wykształcenia
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, dokumentów świadczących o wszystkich posiadanych umiejętnościach) w przypadku posiadania takiego doświadczenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie w ww. terminie i pod wskazany adres w ogłoszeniu z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie "Specjalista w Wydziale Finansowym.”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie lub nie będą zawierały któregokolwiek dokumentu z wymaganych, nie będą rozpatrywane (o ważności aplikacji decyduje data stempla pocztowego w przypadku wysłania pocztą lub data wpływu w przypadku osobistego dostarczenia dokumentów). Wszystkie oświadczenia, CV i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą przyjmowane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni o jego terminie. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Oświadczenia oraz kwestionariusze osobowe dla osób ubiegających się o zatrudnienie mogą być składane zgodnie ze wzorami nr 1 i nr 2 zamieszczonymi na stronie www.warszawa.rzgw.gov.pl w zakładce: Ogłoszenia/Praca
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.(22) 58-70-375/222.