Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 8843ARCHIWALNE z dnia 28.02.2017 r.
-
Oferty do
10
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Departamencie Współpracy Terytorialnej na Samodzielnym Stanowisku ds. Certyfikacji
Warszawa
ul. Wspólna 2/4
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Certyfikowanie wydatków w programach EWT 2014-2020: Polska-Saksonia 2014-2020, Południowy Bałtyk 2014-2020 i Polska-Słowacja 2014-2020: • weryfikowanie deklaracji • analizowanie i uwzględnianie wyników kontroli/ audytów/ innych informacji w procesie certyfikacji wydatków • przygotowywanie wniosków o płatność • przygotowywanie rocznych zestawień wydatków
- Monitorowanie wdrażania strategii i programów EWT: Południowy Bałtyk 14-20, Polska-Saksonia 14-20, Polska-Słowacja 14-20 oraz programów ENI w porozumieniu z Wydziałem VI: • monitorowanie postępu finansowego (m.in. kontraktacja, certyfikacja, N+2/ N+3, cele Rady Ministrów, realokacje, oszczędności, etc.) • identyfikowanie problemów i zagrożeń w realizacji strategii/ programu/ programów oraz przygotowywanie propozycji rekomendacji działań naprawczych • sporządzanie/ weryfikowanie analiz materiałów i opracowań związanych z bieżącym monitoringiem • tworzenie/ monitorowanie/ przekazywanie prognoz (np. płatności) • sporządzanie raportów przedstawiających stan realizacji strategii/ programu/ programów
- Raportowanie do KE kwot podlegających procedurze odzyskiwania i wycofanych: prowadzenie rejestru kwot podlegających procedurze odzyskiwania i wycofanych • weryfikowanie danych w rejestrze • sporządzanie informacji/ raportów
- Wdrażanie programu: • opiniowanie/ zatwierdzanie dokumentów wdrożeniowych (np. instrukcji wykonawczych, wytycznych, opisów funkcji i procedur) • przygotowywanie/ udział/ prowadzenie szkoleń/ grup roboczych/ spotkań konsultacyjnych/ Komitetów Monitorujących z zakresu realizacji programu - udział w Zespole ds. samooceny ryzyka oraz innych zespołach w zakresie wdrażania programów EWT i ENI • przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień
- Sprawozdawczość z realizacji programów operacyjnych EWT 2014-2020: Polska-Saksonia 2014-2020, Południowy Bałtyk 2014-2020, Polska-Słowacja 2014-2020: • sporządzanie sprawozdań z realizacji programów - wkład • analizowanie uwag Komisji Europejskiej do sprawozdań z realizacji programu - wkład
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie zarządzania finansowego funduszami strukturalnymi
- znajomość rachunkowości, finansów publicznych
- znajomość procedur i przepisów w zakresie zarządzania, audytu i kontroli finansowania środków europejskich
- znajomość języka angielskiego poziom B2
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- współpraca
- komunikacja
- myślenie analityczne
- rzetelność
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.03.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rozwoju
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
(Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵)
z dopiskiem w liście motywacyjnym: DWT_26_z
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273 81 38.