Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 8379ARCHIWALNE z dnia 10.02.2017 r.
-
Oferty do
24
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: planowania i wykorzystania środków budżetowych
w Wydziale Organizacyjno-Budżetowym Departamentu Gospodarki Morskiej
Warszawa
Warszawa ul. Nowy Świat 6/12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opracowywanie materiałów do projektu budżetu państwa w zakresie finansowania inwestycji i programów wieloletnich oraz budżetu zadaniowego oraz przygotowywanie okresowych informacji z wykorzystania środków budżetowych przeznaczonych na realizację inwestycji oraz programów wieloletnich, w tym w układzie zadaniowym;
- koordynowanie opracowania i aktualizacja Wieloletniego Planu Finansowego Państwa z określeniem celów i mierników na 4 kolejne lata, w celu zapewnienia stabilizacji w finansowaniu jednostek budżetowych cz. 21 – Gospodarka morska;
- opiniowanie aktualizowanych planów inwestycyjnych jednostek podległych oraz analiza wprowadzanych zmian dokonywanych w trakcie roku budżetowego;
- opracowywanie planu działalności, w tym celów i zadań dla Departamentu wraz z określeniem ryzyk i reakcji na ryzyka oraz przygotowywanie okresowych informacji z jego realizacji we współpracy z komórkami Departamentu;
- opracowywanie zbiorczej samooceny kontroli zarządczej oraz oświadczenia o stanie kontroli zarządczej dyrektora komórki organizacyjnej;
- ocena zgodności planów inwestycyjnych jednostek budżetowych cz. 21 – Gospodarka morska z projektem i z ustawą budżetową;
- opiniowanie celowości realizacji zadań inwestycyjnych w ramach POIiŚ, we współpracy z właściwymi komórkami Ministerstwa, celem wyboru projektów o charakterze strategicznym z punktu widzenia rozwoju społeczno-gospodarczego kraju oraz zgodności z SRK;
- ocena zasadności wystąpień inwestorów o zmiany celu przeznaczenia środków budżetowych w ramach zadań POIiŚ.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe preferowane ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: w obszarze finansów publicznych w administracji publicznej
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, przepisów dotyczących finansowania inwestycji z budżetu państwa oraz współfinansowanych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- rzetelność i terminowość
- umiejętności analityczne
- samodzielność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.02.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
lub składać w kancelarii, ul. Nowy Świat 6/12
z dopiskiem w liście motywacyjnym: DGM-3/17
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49