Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 8343ARCHIWALNE z dnia 09.02.2017 r.

  • Oferty do
    19

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: skarg, wniosków i petycji

w Wydziale Analiz i Współpracy Międzynarodowej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Pawińskiego 17/21,
02-106 Warszawa

WARUNKI PRACY

1) praca biurowa, 2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej, 3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin, 4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka. Wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Praca wymaga od pracownika przemieszczania się pomiędzy piętrami w celu realizacji powierzonych zadań.

ZAKRES ZADAŃ

  • Rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, petycje, zapytania i interpelacje kierowane przez obywateli, instytucje krajowe i zagraniczne, organy państwowe, posłów i senatorów z zakresu zaopatrzenia emerytalnego
  • Przygotowywanie projektów wzorów szablonów pism, druków decyzji dla pracowników wydziałów ustalania świadczeń, a także dla spraw emerytalno-rentowych z zakresu przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego również w wersji angielskiej
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma domniemanych świadczeniobiorców Zakładu, w szczególności udzielanie wyjaśnień w sprawach emerytalno-rentowych osobom ubiegającym się o przyznanie świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego zamieszkałym w kraju i za granicą
  • Obsługa petycji i petycji wielokrotnych, w szczególności tworzenie zestawień oraz przekazywanie merytorycznych danych do zamieszczania informacji o petycjach na stronie internetowej Zakładu
  • Przygotowywanie projektów opracowań dla innych organów oraz instytucji krajowych i zagranicznych w sprawach z zakresu zaopatrzenia emerytalnego
  • Przygotowywanie merytorycznej zwartości strony internetowej Zakładu w wersji angielskiej we współpracy z Wydziałem Organizacyjnym
  • Uczestniczenie w pracach dotyczących elektronicznej wymiany danych między instytucjami krajowymi i zagranicznymi, w zakresie przesyłania formularzy unijnych SED w celu przygotowania Zakładu do wdrożenia tego procesu
  • Dokonywanie roboczych tłumaczeń na/z j. angielski/ego na potrzeby Wydziału Analiz i Współpracy Międzynarodowej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • udokumentowana znajomość języka angielskiego na poziomie B2, np. kurs zakończony egzaminem
  • umiejętność argumentowania
  • umiejętność biegłego redagowania pism
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy Policji (…)
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o emeryturach i rentach z FUS
  • znajomość przepisów prawnych z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność interpretacji przepisów oraz ich stosowania w praktyce
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku administracja lub prawo
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność obsługi baz danych aktów prawnych
  • umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie aplikacji MS Office, w szczególności programów Word i Excel

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • certyfikat potwierdzający ukończony kurs języka angielskiego na poziomie B2
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.02.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić nr ogłoszenia z BIP KPRM lub pełną nazwę stanowiska pracy.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania http://www.zer.bip.msw.gov.pl/portal/zer/1043/5123/Oswiadczenie_kandydata.html
Oświadczenie musi być własnoręcznie podpisane oraz zawierać informację nt. daty oraz miejsca składania oświadczenia.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji umieszczonych w części "WARUNKI PRACY"). Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Proponowane wynagrodzenie to ok. 2800 zł brutto plus ew. wysługa lat.

Więcej informacji: rekrutacja@zer.msw.gov.pl



Liczba odwiedzin: 3197

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie

Udostępnił: Beata Rutkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny

Wprowadzono: 09.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×