Ministerstwo Środowiska w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 8284ARCHIWALNE z dnia 08.02.2017 r.

  • Oferty do
    22

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    2
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: nieprawidłowości

w Wydziale Nieprawidłowości w Departamencie Funduszy Ekologicznych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: • zagrożenie korupcją • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach • inne: stres związany z przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: • praca na V piętrze budynku, budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości • praca przy komputerze - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem

ZAKRES ZADAŃ

  • monitorowanie i kontrolowanie procesu postępowania z nieprawidłowościami przez Instytucje Wdrażające, w tym prawidłowość oceny naruszeń, uznania wydatków za niekwalifikowane oraz nakładanie korekt finansowych w ramach osi I-V POIiŚ 2007-2013 oraz osi II POIiŚ 2014-2020
  • rozpatrywanie skarg, wniosków i zażaleń Beneficjentów oraz innych podmiotów zainteresowanych w obszarze właściwości zadań wydziału
  • analizowanie, ocenianie i opiniowanie przekazanych przez Instytucje Wdrażające podległe wniosków na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz określanie zasadności ich przekazania do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
  • weryfikowanie i analizowanie dokumentów (także w języku angielskim) związanych z realizacją zadań w obszarze nieprawidłowości, w szczególności audytów przeprowadzanych przez Komisję Europejską, kontroli Europejskiego Trybunału Obrachunkowego, a także przygotowywanie stanowisk resortowych, zgłaszanie uwag i zastrzeżeń oraz na ich podstawie formułowanie usprawnień systemowych
  • prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym kończących się wydaniem decyzji administracyjnej, w odniesieniu do nieprawidłowości w ramach projektów wdrażanych ze środków UE
  • reprezentowanie Departamentu na spotkaniach i konferencjach dotyczących obszaru nieprawidłowości oraz kontroli

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze wdrażania funduszy europejskich
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (B2)
  • znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych w zakresie funduszy europejskich, Kodeks postępowania administracyjnego, o zasadach prowadzenia polityki rozwoju w zakresie kontroli i nieprawidłowości, o zasadach realizacji polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 w zakresie kontroli i nieprawidłowości
  • znajomość wytycznych systemowych regulujących funkcjonowanie POIiŚ 2007-2013 oraz 2014-2020 w zakresie: sposobu korygowania wydatków nieprawidłowo poniesionych, kwalifikowania wydatków oraz kontroli realizacji Programu
  • umiejętność obsługi programu Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu prawa lub administracji
  • doświadczenie zawodowe: w zakresie zamówień publicznych lub w prowadzeniu postępowań administracyjnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze wdrażania funduszy europejskich (dokumenty zawierające informacje potwierdzające okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu- wzór treści wymaganego oświadczenia jest zamieszczony na stronie https://bip.mos.gov.pl/praca/wzory-oswiadczen/)
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe dyplomu
  • W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe z zakresu prawa lub administracji
  • kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych lub w prowadzeniu postępowań administracyjnych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Środowiska
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa
    W zamkniętej kopercie oznaczonej numerem referencyjnym DFEsp8/2017

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-22) 36 92 207, 36 92 438, 36 92 426

Wzór wymaganych oświadczeń udostępniony jest na stronie internetowej: https://bip.mos.gov.pl/praca/wzory-oswiadczen/

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.

Ministerstwo Środowiska zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).

Oferty przesłane po terminie, nie będą rozpatrywane.

Techniki i metody naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• test wiedzy w zakresie wymagań niezbędnych
• weryfikacja znajomości języka angielskiego
• zadanie praktyczne typu case study
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (akceptujemy jedynie oświadczenia zgodne ze wzorem).

Przekazanie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe. Podkreślamy jednak, że dokumenty te będą jedyną podstawą potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych: wykształcenia wyższego z zakresu prawa lub administracji oraz doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych lub w prowadzeniu postępowań administracyjnych.

Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani o terminie jego przeprowadzenia. O terminach etapów naboru kandydaci będą powiadamiani drogą elektroniczną.

Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.) jest Minister Środowiska.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3311

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Kamil Rodzik

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 08.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×