Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 7608ARCHIWALNE z dnia 19.01.2017 r.
-
Oferty do
31
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: ds. koordynacji wdrożeń i usług utrzymania
w Wydziale Projektowania Systemów Informatycznych i Wdrożeń w Biurze Informatyki i Łączności
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego,
Aleje Jerozolimskie 94,
00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Nadzór nad utrzymaniem, wdrażaniem systemów oraz zmianami w systemach wspierających zadania statutowe w Głównym Inspektoracie, wskazanych przez kierownictwo Biura;
- Administracja procedurą zarządzania konfiguracją w tym m.in. administracja wersjami, przechowywanie oraz wydawanie wszystkich produktów projektów, dostarczanie informacji na temat statusu wszystkich produktów, archiwizowanie kopii produktów;
- Kontrole techniczną nad realizacją prowadzonych projektów informatycznych wskazanych przez kierownictwa biura;
- Planowanie, realizacja i odbiór prac wdrożeniowych;
- Opracowywanie i/lub zatwierdzanie produktów niezbędnych do realizacji usług wdrożeniowych oraz utrzymania;
- Udział w przygotowaniu procedur testowych dla prowadzonego projektu;
- Inicjowanie działań naprawczych oraz wykorzystywanie zasobów zespołów w sytuacjach nadzwyczajnych;
- Nadzór jakość realizacji zadań przez poszczególne zespoły i role w ramach usług utrzymania i wdrożeń.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata lata pracy na stanowisku informatycznym, w tym minimum 1 rok pracy przy projektach informatycznych;
- Przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami potwierdzona certyfikatem na poziomie podstawowym;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Znajomość notacji (BPMN lub UML);
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
- Znajomość zagadnień z zakresu prawa zamówień publicznych, znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- Znajomość zasad zarządzania projektami informatycznymi w urzędach;
- Samodzielność, orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, organizacja pracy własnej, kreatywność,komunikatywność, myślenie analityczne, rozwiązywanie problemów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe techniczne lub informatyczne;
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
- Przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami potwierdzone certyfikatem na poziomie zaawansowanym (Certyfikat PRINCE2 Practitioner lub równoważny);
- Prawo jazdy kat. B;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
- Wiedza na temat bezpieczeństwa IT, znajomość zagadnień sieciowych, znajomość architektury systemów informatycznych, znajomość języka T-SQL;
- Współpraca w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami potwierdzona certyfikatem na poziomie podstawowym.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami potwierdzone certyfikatem na poziomie zaawansowanym (Certyfikat PRINCE2 Practitioner lub równoważny);
- kopia prawa jazdy.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego,
Biuro Dyrektora Generalnego
Aleje Jerozolimskie 94,
00-807 Warszawa z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.11.2017.308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.aitd.gov.pl/kariera/dokumentv-do-Dobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego no adres rckrutadafa)gitd.pov.pl,
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Masz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone- Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.