Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 7113ARCHIWALNE z dnia 06.01.2017 r.

  • Oferty do
    18

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    2
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kontroli realizacji systemów wsparcia

w Departamencie Efektywności Energetycznej i Kogeneracji



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, wind oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są na I, II, IV i V piętrze budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  • monitorowanie realizacji przez podmioty zobowiązane obowiązków związanych z mechanizmami wsparcia wytwarzania energii w kogeneracji oraz mechanizmem wsparcia efektywności energetycznej,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających w zakresie realizacji przez podmioty zobowiązane obowiązków wynikających z systemów wsparcia wytwarzania energii w kogeneracji oraz efektywności energetycznej, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wymierzania kar pieniężnych za naruszenie przepisów prawa w tym zakresie,
  • przygotowywanie projektów decyzji umarzających świadectwa pochodzenia z kogeneracji oraz świadectwa efektywności energetycznej,
  • gromadzenie oświadczeń składanych przez odbiorców przemysłowych, a także sporządzanie i przekazywanie do publikacji wykazu tych odbiorców,
  • udział w obliczaniu jednostkowych opłat zastępczych stosowanych na potrzeby realizacji obowiązku wynikającego z funkcjonowania systemu wsparcia wytwarzania energii elektrycznej w kogeneracji,
  • przygotowywanie do publikacji informacji o osiągniętej oszczędności energii finalnej wynikającej z realizacji obowiązku uzyskania i przedstawienia do umorzenia świadectwa efektywności energetycznej,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania dotyczące systemów wsparcia energii elektrycznej wytwarzanej w kogeneracji oraz efektywności energetycznej,
  • realizacja zadań związanych z elektroniczną wymianą danych z Towarową Giełdą Energii w zakresie umorzonych świadectw pochodzenia z kogeneracji oraz świadectw efektywności energetycznej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne lub ekonomiczne lub z zakresu ochrony środowiska lub wyższe i studia podyplomowe kierunkowe
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze energetyki lub w obszarze analiz ekonomicznych lub w obszarze ochrony środowiska
  • dobra znajomość ustawy – Prawo energetyczne w zakresie dotyczącym obszaru mechanizmów wsparcia wytwarzania energii elektrycznej w kogeneracji
  • dobra znajomość ustawy o efektywności energetycznej w zakresie dotyczącym obowiązku pozyskania i umorzenia świadectw efektywności energetycznej / uzyskania oszczędności energii
  • dobra znajomość ustawy – Kodeks postepowania administracyjnego
  • dobra umiejętność interpretacji przepisów prawnych oraz stosowania prawa w praktyce
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność pracy w zespole
  • ­umiejętność rozwiązywania problemów
  • ­umiejętność pracy z trudnym klientem
  • ­umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności dobra znajomość programu MS Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie techniczne lub ekonomiczne lub z zakresu ochrony środowiska lub wyższe magisterskie i studia podyplomowe kierunkowe
  • doświadczenie zawodowe: w obszarze postępowań administracyjnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • ­kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • ­kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Regulacji Energetyki
    Biuro Dyrektora Generalnego – Wydział Kadr i Szkoleń
    Aleje Jerozolimskie 181
    02-222 Warszawa
    z dopiskiem: ”specjalista ds. kontroli realizacji systemów wsparcia”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Druki oświadczeń dostępne są na stronie BIP URE.
Aplikacje powinny zawierać dane kontaktowe kandydata (nr telefonu i adres e-mail).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego / osobistego doręczenia oferty do urzędu).
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Aplikacje prosimy składać bezpośrednio w kancelarii URE bądź przesyłać pocztą.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do wzięcia udziału w naborze.

Planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- test wiedzy,
- zadanie symulacyjne,
- wywiad strukturalizowany.
Do zadania symulacyjnego i wywiadu strukturalizowanego zostanie dopuszczonych
6 najlepszych kandydatów z testu wiedzy.

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 487 56 77.



Liczba odwiedzin: 3100

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Radziwonka

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 06.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×