Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 69441ARCHIWALNE z dnia 01.10.2020 r.
-
Oferty do
15
października
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: zapobiegania, wykrywania i korygowania nieprawidłowości i nadużyć finansowych
w Wydziale Nieprawidłowości w Departamencie Programów Infrastrukturalnych
Warszawa
ul. Wspólna 2/4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- informowanie, potwierdzanie i usuwanie nieprawidłowości, w tym: raportowanie o nieprawidłowościach (PO IiŚ 2007-2013 oraz PO IiŚ 2014-2020), weryfikacja i przekazywanie do MF za pośrednictwem systemu IMS raportów o nieprawidłowościach podlegających raportowaniu do KE, udzielanie wyjaśnień oraz przygotowywanie projektów stanowisk IZ POIiŚ oraz propozycji rozwiązań pojawiających się problemów dot. nieprawidłowości, nadużyć lub korygowania wydatków, prowadzenie bazy danych o wykrytych nieprawidłowościach, współpraca z organami zewnętrznymi (m.in. OLAF, Prokuratura, UOKiK, ABW, CBA) w zakresie nieprawidłowości, postępowań dochodzeniowo-śledczych dotyczących projektów UE, udzielanie wyjaśnień w zakresie korygowania wydatków
- poświadczanie wydatków w PO IiŚ 2014-2020, w tym: analizowanie i uwzględnianie wyników kontroli/ audytów/ innych informacji w procesie poświadczania wydatków, weryfikacja poświadczeń i deklaracji wydatków przekazywanych przez IP pod kątem stwierdzonych nieprawidłowości i podejrzeń nadużyć finansowych
- przeprowadzanie kontroli, w tym: przeprowadzanie kontroli systemowych w IP lub IW POIiŚ oraz kontroli projektów m.in. w obszarze nieprawidłowości i przeciwdziałania nadużyciom, sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, sporządzanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych, monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji, przeprowadzanie/ weryfikowanie kontroli krzyżowych
- rozpatrywanie skarg/ zażaleń/ wniosków/ odwołań/ innych sygnałów obywatelskich oraz wydawanie opinii, w tym: analizowanie składanych dokumentów, udzielanie odpowiedzi, przekazywanie do rozpatrzenia według właściwości, wydawanie opinii w sprawie
- prowadzenie analizy ryzyka nadużyć finansowych, analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania, w tym: przeprowadzenie analizy ryzyka i zaprojektowanie odpowiednich działań zaradczych i korygujących
- przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów dotyczących realizacji programu, w tym: szczegółowy opis osi priorytetowych programu operacyjnego, wzory umów, wytyczne, zalecenia, rekomendacje
- przygotowywanie dokumentów strategicznych (w tym: koncepcje, strategie, polityki, plany)
- zamykanie pomocy, w tym: weryfikowanie usunięcia nieprawidłowości w projektach realizowanych w ramach zamykanego programu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej lub we wdrażaniu funduszy europejskich
- znajomość krajowych aktów prawnych związanych z wdrażaniem krajowych programów operacyjnych
- znajomość unijnych aktów prawnych związanych z wdrażaniem Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Spójności
- znajomość zasad prowadzenia kontroli w ramach PO IiŚ
- znajomość zasad przeciwdziałania i korygowania nieprawidłowości, w tym nadużyć finansowych, w ramach PO IiŚ
- znajomość kpa, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
- najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
- Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.10.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 80 DPI
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
APLIKUJ ONLINE KLIKAJĄC W LINK:
https://miir.hrsys.pl/praca/miir/80-DPI
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.
Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO.
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca-w-ministerstwie-MIIR lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (22) 273 83 75, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel. (22) 273 88 81.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.