Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 6902ARCHIWALNE z dnia 29.12.2016 r.

  • Oferty do
    12

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: programowania i rozpatrywania protestów

w Wydziale Programowania, Ewaluacji i Sprawozdawczości w Departamencie Funduszy Strukturalnych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.CH. Szucha 25
00-918 Warszawa

WARUNKI PRACY

Okresowe spiętrzenie zadań. Narzędzia i materiały pracy: komputer i inne urządzenia biurowe. Możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych, schodołaz do ewentualnego wykorzystania.

ZAKRES ZADAŃ

  • Uczestnictwo w rozpatrywaniu protestów i odwołań wpływających w związku z prowadzoną procedurą naboru projektów konkursowych i pozakonkursowych.
  • Uczestnictwo w przygotowaniu i przekazywaniu do Instytucji Zarządzającej (IZ) PO WER Rocznych Planów Działania PO WER dla Działań 2.10, 2.13, 2.14, 2.15 PO WER.
  • Uczestnictwo w programowaniu i monitorowaniu postępów realizacji Działań 2.10, 2.13, 2.14, 2.15 PO WER (wskaźniki, również finansowe). Opracowywanie analiz i informacji dotyczących zadań z obszaru oświaty realizowanych przy współfinansowaniu z funduszy strukturalnych, w tym dotyczącym wdrażania działań w obszarze oświaty w ramach PO WER.
  • Uczestnictwo w przygotowaniu Planów Realizacji Celów Pośrednich i Końcowych PO WER (PRC).
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje poselskie, zapytania poselskie oraz opracowuje materiały na posiedzenia Sejmowych Komisji i Podkomisji w zakresie danych dotyczących Działań 2.10, 2.13, 2.14, 2.15 PO WER, Priorytetu III PO KL.
  • Opiniowanie projektów aktów prawnych i dokumentów programowych (w tym w języku obcym) w celu realizacji zadań wydziału.
  • Wprowadzanie danych do centralnego systemu teleinformatycznego SL 2014 oraz opracowuje analizy w oparciu o narzędzie Oracle Business Intelligence.
  • Gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja wszelkiej dokumentację związanej z wykonywanymi zadaniami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 1 rok w obszarze funduszy strukturalnych lub w obszarze oświaty
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • znajomość Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych PO WER 2014-2020 w zakresie interwencji realizowanej przez MEN (działania 2.10, 2.13, 2.14 i 2.15)
  • znajomość procedur i wytycznych horyzontalnych dotyczących programów operacyjnych w perspektywie finansowej 2007-2013 oraz 2014-2020
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie przepisów ogólnych, nadzwyczajnych trybów postępowania (wznowienia, nieważności decyzji i uchylenia, zmiany decyzji) oraz załatwiania skarg i wniosków
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej (podział, zasady organizacji i działania), w tym służby cywilnej (organizacja i obowiązki członków korpusu służby cywilnej)
  • znajomość Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 w zakresie interwencji realizowanej przez MEN, tj: priorytety 10i, 10iii, 10iv w II osi priorytetowej PO WER (sekcja 2A oś II)
  • znajomość ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020, w zakresie monitorowania postępu rzeczowego projektów i programów operacyjnych 2014-2020 oraz w zakresie protestów
  • znajomość Umowy Partnerstwa w zakresie interwencji realizowanej przez MEN
  • znajomość procedury odwoławczej lub rozpatrywania protestów w systemie realizacji programów operacyjnych finansowanych ze środków UE
  • samodzielność
  • umiejętność współpracy
  • wiedza o metodach analizy jakościowej i ilościowej danych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy związane z prowadzeniem procedury odwoławczej lub rozpatrywaniem protestów w systemie realizacji programów operacyjnych finansowanych ze środków UE.
  • studia podyplomowe z zakresu funduszy strukturalnych lub zarządzania projektami
  • znajomość systemu informatycznego SL2014, w tym narzędzia Oracle Business Intelligence
  • znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie wykonywania budżetu środków europejskich
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 („rozporządzenie w sprawie EFS”)
  • znajomość systemu oświaty

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na wymaganym poziomie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych z zakresu funduszy strukturalnych lub zarządzania projektami.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Edukacji Narodowej
    al. J.CH. Szucha 25, pok .55
    00-918 Warszawa
    (z dopiskiem „Oferta pracy DFS/WPE/S/7

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”), zostaną odrzucone. Kopie dokumentów dot. stażu pracy/doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać zamknięty okres oraz wymagany obszar zatrudnienia.
Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie BIP MEN, w zakładce "Praca" ”wzory oświadczeń do naboru”, hiperłącze: Praca/Wzory oświadczeń do naboru.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Zachęcamy do składania cv w formacie Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/pl/documents/curriculum-vitae Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 34-74-244 lub 34-74-170.



Liczba odwiedzin: 3678

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Szabelska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 29.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×