Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 63449ARCHIWALNE z dnia 21.05.2020 r.

  • Oferty do
    1

    czerwca

    2020

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: rozwoju rynku transportu lotniczego

w Wydziale Nadzoru Finansowego w Departamencie Rynku Transportu Lotniczego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; - obsługa klientów zewnętrznych. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax. Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat lotniskowych, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych Prezesa Urzędu w sprawach opłat lotniskowych, monitorowanie ich stosowania;
  • Opiniowanie wniosków o ustanowienie sieci portów lotniczych oraz wniosków o wyrażenie zgody na zastosowanie przez zarządzającego lotniskiem wspólnego systemu opłat celem zapewnienia zgodności z przepisami oraz równych warunków konkurencji;
  • Udział w procesie wydawania zezwoleń na zarządzanie lotniskiem użytku publicznego oraz sprawowanie nadzoru bieżącego nad posiadaczami zezwoleń w obszarze finansowym;
  • Zbieranie i analiza informacji dotyczących opłat za dostęp do infrastruktury scentralizowanej oraz urządzeń i instalacji lotniska, w celu zapewnienia zgodności ustalania tych opłat z przepisami prawa oraz równych praw i warunków konkurencji;
  • Opiniowanie projektów aktów prawnych dotyczących rynku transportu lotniczego w obszarze związanym z zadaniami stanowiska oraz udział w wypracowywaniu rozwiązań na poziomie wspólnotowy, w celu zapewnienia przejrzystej i efektywnej regulacji;
  • Udział w przygotowywaniu od strony merytorycznej projektów aktów prawnych oraz nowelizacji istniejących aktów prawnych regulujących kwestie związane z zadaniami wykonywanymi na stanowisku, w tym uczestnictwo w pracach krajowych i międzynarodowych grup roboczych;
  • Analizowanie dokumentów organizacji międzynarodowych oraz innych podmiotów i instytucji rynku transportu lotniczego pod kątem opłat lotniskowych, opłat za infrastrukturę scentralizowaną oraz innych zagadnień i zadań przypisanych do stanowiska w celu pozyskania informacji umożliwiających optymalizację rozwiązań krajowych;
  • Opracowywanie na potrzeby kierownictwa Urzędu materiałów dotyczących opłat lotniskowych, opłat za infrastrukturę scentralizowaną oraz innych zagadnień i zadań przypisanych do stanowiska.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub zarządzanie lub finanse i rachunkowość lub ekonometria lub międzynarodowe stosunki gospodarcze
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze związanym z ekonomią, finansami przedsiębiorstwa, analizą finansowo-ekonomiczną, wykorzystaniem środków publicznych lub w lotnictwie cywilnym
  • znajomość zagadnień związanych z pomocą publiczną w tym funduszami pomocowymi UE;
  • znajomość analizy finansowej;
  • znajomość finansów przedsiębiorstwa i rachunkowości;
  • znajomość prawa lotniczego w obszarze rynku transportu lotniczego, w szczególności w zakresie opłat lotniskowych oraz finansowych aspektów działalności zarządzających lotniskami;
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego;
  • wiedza o rynku transportu lotniczego w Polsce i Europie;
  • ogólna wiedza o polskiej i europejskiej gospodarce;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2);
  • kompetencje behawioralne: zorientowanie na osiąganie celów, rzetelność i terminowość, doskonalenie zawodowe, skuteczna komunikacja, umiejętności analityczne, podejmowanie decyzji, samodzielność i inicjatywa.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w administracji
  • przeszkolenie z ochrony danych osobowych;
  • przeszkolenie z zakresu technik audytowania;
  • poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych;
  • znajomość drugiego języka obecgo (urzędowego UE) na poziomie bardzo dobrym (B2).

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.06.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Lotnictwa Cywilnego
    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Marcina Flisa 2
    02-247 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: "Oferta pracy LER-3/3b-40/2020"
    Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w

sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich

danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego z siedzibą w Warszawie (02-247)

przy ul. Marcina Flisa 2.

2. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy kancelaria@ulc.gov.pl, lub pisemnie na adres

siedziby administratora.

3. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana

danych osobowych, w szczególności w zakresie korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, poprzez adres mailowy

daneosobowe@ulc.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22 1 §1 i 2 ustawy z dnia

22.06.1974 r. – Kodeks Pracy, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane

dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

4. Pani/Pana dane przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Lotnictwa

Cywilnego.

5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów szczegółowych w

związku z prowadzonym postępowaniem.

6. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.

7. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania oraz ograniczenia

ich przetwarzania.

8. Przysługuje Pani/ Panu prawo do żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli dane osobowe nie są niezbędne do celów, w

których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.

9. W zakresie udostępnienia danych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z

siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.

11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

12. Podanie danych osobowych jest niezbędne i wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa. Nie podanie ich może

skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w naborze oraz podpisania umowy o pracę.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

OFERUJEMY:
- stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej – umowa o pracę;
- dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %);
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”);
- nagrody uznaniowe;
- elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 9.00
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku i kart MultiSport;
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego.

Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji.
Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kopie dokumentów dot. doświadczenia zawodowego muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz obszar
doświadczenia zawodowego. Deklaracja (oświadczenie) kandydata nie stanowi potwierdzenia doświadczenia
zawodowego.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego,
należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów.
Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru oferty osób
niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dla kandydatów zamieszczonymi na stronie BIP ULC w zakładce "Praca w ULC" przed złożeniem aplikacji http://bip.ulc.gov.pl/index.php/praca-w-ulc/985-informacje-dla-kandydatow
Wzory wymaganych oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce "Praca w ULC"
http://bip.ulc.gov.pl/index.php/praca-w-ulc/388-oswiadczenia-dla-potrzeb-rekrutacji-do-korpusu-sluzby-cywilnej
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 520 72 41/ 74 02 bądź e-mail: rekrutacja@ulc.gov.pl



Liczba odwiedzin: 3381

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Karolina Kot

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 21.05.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×