Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 63281ARCHIWALNE z dnia 15.05.2020 r.

  • Oferty do
    25

    maja

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale Warunków Rejestracji Pojazdów w Departamencie Transportu Drogowego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Chałubińskiego 4/6

WARUNKI PRACY

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych: • węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich) • wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością • szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością • windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością • brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych Pracownikom oferujemy: • dogodną lokalizację • elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.30 - 9.00 • pracę zdalną • dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, dodatek za wysługę lat, bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka i studiów podyplomowych • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach • możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie pakietu medycznego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP • wsparcie dla rodziców: pokój rodzica z dzieckiem • w każdy wtorek świeże owoce dla pracowników • udogodnienia dla rowerzystów - stojaki na rowery na terenie ministerstwa, prysznic • preferencyjne ceny posiłków w kantynie znajdującej się na terenie ministerstwa Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy: • praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner • zagrożenie korupcją • permanentna obsługa klientów zewnętrznych • rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)

ZAKRES ZADAŃ

  • Udział w opracowywaniu i prowadzeniu procesu legislacyjnego projektów aktów normatywnych należących do właściwości ministra właściwego do spraw transportu, z uwzględnieniem prawa UE, w celu zapewnienia warunków prawnych dla funkcjonowania zasad i warunków: rejestracji pojazdów, ustalania wzorów pozwolenia czasowego, dowodu rejestracyjnego, nalepki kontrolnej, tablic rejestracyjnych oraz innych tablic, cech identyfikacyjnych i oznaczeń, w które zaopatruje się pojazd, warunków produkcji i dystrybucji tablic rejestracyjnych, trybu legalizacji tablic rejestracyjnych oraz wzoru znaku legalizacyjnego oraz zgodności tych warunków z prawodawstwem UE; profesjonalnej rejestracji pojazdów, określania czynności organu w sprawach związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów oraz wzorów stosowanych dokumentów, wzoru blankietu profesjonalnego dowodu rejestracyjnego, zakresu jego wypełniania oraz opisu, wzoru i opisu profesjonalnych tablic rejestracyjnych, warunków technicznych dla tych tablic oraz zakresu i sposobu ich badania oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów oraz zgodności ww. warunków z prawodawstwem UE
  • Przygotowywanie we współpracy z administracją samorządową oraz administracją rządową w szczególności z Ministerstwem Cyfryzacji, Ministerstwem Obrony Narodowej, Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji projektów interpretacji przepisów, opinii oraz stanowisk Ministerstwa dla tej administracji
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawach potwierdzeń do wydawania kart pojazdów
  • Przygotowywanie w zakresie realizowanych obowiązków projektów odpowiedzi na wystąpienia poselskie i senatorskie oraz pytania, wnioski, skargi i petycje obywateli lub innych podmiotów, w szczególności dotyczące spraw rejestracji pojazdów, ustalania wzorów pozwolenia czasowego, dowodu rejestracyjnego, nalepki kontrolnej, tablic rejestracyjnych oraz innych tablic, cech identyfikacyjnych i oznaczeń, w które zaopatruje się pojazd, trybu legalizacji tablic rejestracyjnych oraz wzoru znaku legalizacyjnego a także spraw profesjonalnej rejestracji pojazdów, czynności organu w sprawach związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów oraz wzorów stosowanych dokumentów, wzoru blankietu profesjonalnego dowodu rejestracyjnego, zakresu jego wypełniania oraz opisu, wzoru i opisu profesjonalnych tablic rejestracyjnych, warunków technicznych dla tych tablic oraz zakresu i sposobu ich badania oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów
  • Udział, odpowiednio do potrzeb, w wykonywaniu czynności administracyjnych związanych z wpisem osób na listę rzeczoznawców samochodowych
  • Udział we współpracy z jednostkami certyfikującymi w zakresie zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi
  • Uczestnictwo, odpowiednio do potrzeb, w pracach Stowarzyszenia Administracji Europejskich ws. Rejestracji i Praw Jazdy (EReg Association of European Vehicle & Driver Registration Authorities) oraz w grupach roboczych ustanowionych w tym Stowarzyszeniu w zakresie związanym z warunkami rejestracji pojazdów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy w obszarze legislacji lub postępowań administracyjnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie wymagań dotyczących dopuszczania pojazdów do ruchu, ich rejestracji i oznaczania
  • Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość zasad funkcjonowania polskiej administracji publicznej
  • Znajomość procesu legislacyjnego
  • Ogólna znajomość struktur Unii Europejskiej oraz procesu tworzenia aktów prawa w UE
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.05.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Infrastruktury
    ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
    Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DTD-19/20”, należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00 lub mailowo na adres: rekrutacja@mi.gov.pl

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że: 
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Infrastruktury z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 4/6, zwany dalej „Administratorem danych”; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej; 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne; 4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi z zakresu IT; 5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze; 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • cofnięcia zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; 8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) 10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Infrastruktury: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, adres e-mail: inspektor.RODO@mi.gov.pl

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.

Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej (w rekrutacji zdalnej on-line)
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez Skype lub inny darmowy komunikator możliwy do zainstalowania na telefonie)


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mi.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu).
Dokumenty załączane przez kandydatów/kandydatki do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski.

Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów/kandydatki, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 522 59 01.


Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych

Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.



Liczba odwiedzin: 3825

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Ufnal

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 15.05.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×