Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 61598ARCHIWALNE z dnia 25.02.2020 r.
-
Oferty do
13
marca
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale Bezpieczeństwa Fizycznego w Departamencie Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej
Warszawa
Ministerstwo Rozwoju
pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Zadanie 1: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania ochrony fizycznej na terenie nieruchomości pozostającej w trwałym zarządzie Ministerstwa przy współpracy z podmiotem zewnętrznym, w tym: • przyjmowanie zgłoszeń, analizowanie i informowanie przełożonych o zajściu zdarzeń stanowiących naruszenie porządku publicznego oraz realizacja zgłoszeń w zakresie ruchu osobowego, materiałowego i pojazdów • monitorowanie zasad funkcjonowania ochrony fizycznej na terenie nieruchomości pozostających w zarządzie Ministerstwa, w tym monitorowanie realizacji usługi stałej ochrony fizycznej osób i mienia świadczonej przez podmiot zewnętrzny
- Zadanie 2: Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej oraz podnoszenie standardów w tym zakresie, w szczególności poprzez: • opracowywanie, aktualizowanie i realizowanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz Planu ewakuacji dla nieruchomości pozostającej w trwałym zarządzie Ministerstwa • przedkładanie wniosków i propozycji rozwiązań ochrony przeciwpożarowej • przeprowadzanie kontroli stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego budynku
- Zadanie 3: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów zabezpieczenia technicznego w tym systemu ochrony pożarowej, zainstalowanych na terenie nieruchomości pozostającej w trwałym zarządzie Ministerstwa, w szczególności poprzez: • bieżące analizowanie potrzeb w zakresie rozbudowy systemów i konieczności dostosowania ich do wymogów prawa z obszaru ochrony przeciwpożarowej; • kontrola i nadzór nad funkcjonowaniem systemu ochrony przeciwpożarowej, przy współpracy z Państwową Strażą Pożarną oraz podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz Ministerstwa oraz systemu kontroli dostępu, systemu monitoringu i sygnalizacji włamania i napadu; • wdrażanie/ monitorowanie zasad funkcjonowania zabezpieczenia technicznego na terenie nieruchomości pozostającej w zarządzie Ministerstwa. • przyjmowanie zgłoszeń, analizowanie i informowanie przełożonych o awariach systemu zabezpieczenia technicznego, w obszarze bezpieczeństwa pożarowego
- Zadanie 4: Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej: • szacowanie wartości zamówienia; • sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia; • opracowywanie projektu umowy; • przeprowadzanie rozeznania rynku; • uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych; • opiniowanie dokumentacji; • nadzorowanie wykonania umowy; • przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy
- Zadanie 5: Planowanie inwestycji i remontów, w obszarze ochrony przeciwpożarowej nieruchomości, w szczególności poprzez: • bieżące analizowanie potrzeb w zakresie inwestycji i prac remontowych, z uwzględnieniem konieczności dostosowania obiektów do wymogów prawa powszechnie obowiązującego, w ramach przepisów ochrony przeciwpożarowej • udział w tworzeniu planów zadań inwestycyjnych • ustalanie kolejności i zakresu wykonywanych prac inwestycyjno-remontowych, w obszarze ochrony przeciwpożarowej, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi
- Zadanie 6: Opracowywanie/ uzgadnianie/ monitorowanie planu finansowego i pozostałych planów: • opracowywanie i opiniowanie planu inwestycyjnego oraz jego aktualizowanie na poziomie komórki organizacyjnej • sporządzanie i bieżące aktualizowanie harmonogramu dochodów i wydatków budżetu państwa na poziomie komórki organizacyjnej • zgłaszanie wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym na poziomie komórki organizacyjnej
- Zadanie 7: Dokonywanie analiz prawnych, w tym: • opracowywanie/ opiniowanie wzorów umów, porozumień, dokumentów • opracowywanie/ opiniowanie projektów umów, porozumień, dokumentów • przygotowywanie projektów opinii/ wyjaśnień/ interpretacji/ oceny
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku: administracja, prawo, bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo narodowe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze bezpieczeństwa
- znajomość przepisów w zakresie: ochrony osób i mienia, ochrony przeciwpożarowej
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych i finansów publicznych
- wiedza z zakresu systemów zabezpieczenia technicznego w zakresie stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
- myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@mr.gov.pl
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Rozwoju
Biuro Dyrektora Generalnego
pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DBA_24
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju, z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, tel.: 22 411 98 99, 22 411 98 55.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mr.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO to jest na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2018 r. o służbie cywilnej oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/Pana zgody – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy w służbie cywilnej.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności Pani/Pana imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.).
6. Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), umieszczane są w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, Biuletynie urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
7. Pani/Pana dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru.
8. Dane osobowe nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), będą przetwarzane po zakończeniu naboru w celach sprawozdawczych, oraz archiwizowane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.).
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
10. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
11. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
12. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
13. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia o pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami, lub uzyskać pod nr tel. 411 98 79.