Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 55301ARCHIWALNE z dnia 04.10.2019 r.
-
Oferty do
14
października
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: ds. analizy ryzyka w obszarze operacji lotniczych
w Wydziale Zarządzania Procesami Certyfikacji i Nadzoru Operacyjnego w Departamencie Operacyjno - Lotniczym
Warszawa
Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Rozpoczynanie działań w celu realizacji planów audytowych Ciągłego Nadzoru Operacyjnego przy uwzględnieniu określonego profilu ryzyka, analizy wcześniejszych kontroli, skuteczności podejmowanych działań naprawczych wraz z określeniem niezbędnego składu osobowego zespołu audytowego w odniesieniu do koniecznego zakresu audytu oraz przygotowanie niezbędnych upoważnień do wykonania kontroli;
- Koordynowanie działań członków zespołów audytowych na etapie po audytowym w celu zgromadzenia całości dokumentacji formalnej wraz z dowodami z kontroli, rozpatrywanie zastrzeżeń kontrolowanych podmiotów poprzez zwoływanie i uczestnictwo w zespołach przekwalifikujących kategorie niezgodności;
- Przygotowywanie wezwań i decyzji stwierdzających naruszenie przepisów w trybie art. 29 i 161 pkt 5 ustawy Prawo Lotnicze po audytach i inspekcjach wykonywanych w ramach bieżącego nadzoru operacyjnego;
- Analiza materiałów poaudytowych i pokontrolnych podmiotów funkcjonujących w zakresie posiadanych przez nich certyfikatów AOC, AWC, AHAC oraz zgłoszeń SPO i zezwoleń SPO HR, a także wszelkich dokumentów w tym dokumentów formalnych tj. zatwierdzenia, zezwolenia, uprawnienia itp. w celu opracowania profilu ryzyka zewnętrznego badanego podmiotu;
- Analiza materiałów poaudytowych i pokontrolnych podmiotów funkcjonujących w zakresie posiadanych przez nich certyfikatów AOC, AWC, AHAC, oraz zgłoszeń SPO i zezwoleń SPO HR, a także wszelkich dokumentów w tym dokumentów formalnych tj. zatwierdzenia, zezwolenia, uprawnienia itp. w celu opracowania profilu ryzyka wewnętrznego badanego procesu, stosowania poszczególnych procedur, właściwych kwalifikacji inspektorów/audytorów;
- Na bazie określonego profilu ryzyka lokalizowanie obszarów występowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu badanych podmiotów, procesów czy stosowanych procedur w celu opracowania propozycji działań koniecznych, które powinny zostać podjęte przez Departament w celu minimalizacji lub likwidacji negatywnych skutków, a także podjęcie działań profilaktycznych prowadzących do zapobieżenia zaniechań, naruszeń przepisów, nieproceduralnych postępowań, ich jakości, przekraczaniem obowiązujących terminów czy postepowań wykraczających poza granice dopuszczone prawem;
- Inicjowanie zmian do procedur i stosowanych praktyk w zakresie planowania audytów i inspekcji, obiegu dokumentacji, wynikających z przeprowadzonych analiz, a także czynny udział we wdrażaniu działań korygujących i zapobiegawczych;
- Prowadzenie ciągłego monitoringu niezgodności przy użyciu zaawansowanego systemu informatycznego (ZSI-MOL) oraz własnych rejestrów w celu utrzymania aktualności zbioru danych niezbędnego do rzeczywistego i aktualnego określenia profili ryzyk zewnętrznych i wewnętrznych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze kontroli lub audytów lub zarządzania bezpieczeństwem
- Znajomość przepisów z zakresu polskiego i unijnego prawa lotniczego
- Dobra znajomość KPA i ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Kompetencje behawioralne: zorientowanie na osiąganie celów, rzetelność i terminowość, doskonalenie zawodowe, skuteczna komunikacja, pozytywne podejście do klienta, umiejętność współpracy, samodzielność i inicjatywa.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o profilu lotniczym lub zakresie administracji lub prawa lub zarządzania bezpieczeństwem
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze lotnictwa
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość zagadnień związanych z analizą ryzyka
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym lub oświadczenie w tym zakresie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.10.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: "Oferta pracy LOL-5/3a-81/2019"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego z siedzibą w Warszawie (02-247) przy ul. Marcina Flisa 2.
2. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy kancelaria@ulc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w szczególności w zakresie korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, poprzez adres mailowy daneosobowe@ulc.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22 1 §1 i 2 ustawy z dnia 22.06.1974 r. – Kodeks Pracy, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
4. Pani/Pana dane przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów szczegółowych w związku z prowadzonym postępowaniem.
6. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania oraz ograniczenia ich przetwarzania.
8. Przysługuje Pani/ Panu prawo do żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli dane osobowe nie są niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.
9. W zakresie udostępnienia danych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.
11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
12. Podanie danych osobowych jest niezbędne i wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa. Nie podanie ich może skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w naborze oraz podpisania umowy o pracę.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
INNE INFORMACJE
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne.
OFERUJEMY:
- stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej– umowa o pracę;
- dodatek za wysługę lat (do 20 %);
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”);
- nagrody uznaniowe;
- elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 9.00
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku i kart MultiSport;
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji.
Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kopie dokumentów dot. doświadczenia zawodowego muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz obszar doświadczenia zawodowego. Deklaracja (oświadczenie) kandydata nie stanowi potwierdzenia doświadczenia zawodowego.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów.
KANDYDATÓW PROSIMY O NIEPRZESYŁANIE KOPII DOKUMENTÓW TOŻSAMOŚCI, A JEDYNIE OŚWIADCZENIE O POSIADANIU OBYWATELSTWA POLSKIEGO.
Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dla kandydatów zamieszczonymi na stronie BIP ULC w zakładce "Praca w ULC" przed złożeniem aplikacji http://bip.ulc.gov.pl/index.php/praca-w-ulc/985-informacje-dla-kandydatow
Wzory wymaganych oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce "Praca w ULC"
http://bip.ulc.gov.pl/index.php/praca-w-ulc/388-oswiadczenia-dla-potrzeb-rekrutacji-do-korpusu-sluzby-cywilnej
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: merytoryczne: (22) 520 72 24, formalne: (22) 520 72 41/ 74 02 bądź e-mail: rekrutacja@ulc.gov.pl