Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 53886ARCHIWALNE z dnia 10.09.2019 r.

  • Oferty do
    23

    września

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: organizacyjno-medialnych

w Wydziale Prezydialnym w Gabinecie Szefa Urzędu



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
ul. Wspólna 2/4
00 - 926 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Stanowisko administracyjno-biurowe. Praca przy komputerze.
- Komunikacja osobista i telefoniczna ze współpracownikami i klientami urzędu.
-Wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Uciążliwości związane z pracą przy komputerze (praca w pozycji siedzącej, uciążliwości dla wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego).
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe). Materiały biurowe.
- Bariery architektoniczne: wejście do budynku z poziomu terenu, windy, brak podjazdów. Pokoje biurowe UdSKiOR mieszczą się na I i III piętrze budynku. Brak drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób poruszających się na wózkach.

ZAKRES ZADAŃ

  • Opracowywanie informacji dotyczących uroczystości organizowanych przez Urząd i inne podmioty, w których biorą udział przedstawiciele Kierownictwa Urzędu (zapowiedzi, komunikaty prasowe, relacje ze zrealizowanych przedsięwzięć) oraz materiałów dotyczących informacji publicznej w celu udzielania odpowiedzi wnioskodawcom.
  • Zarządzanie profilami Urzędu w mediach społecznościowych oraz treścią serwisu kombatanci.gov.pl, w tym relacjonowanie wydarzeń związanych z aktywnością Kierownictwa i działalnością Urzędu oraz przygotowywanie dedykowanych treści i produkcja multimediów (grafik, filmów) w celu zapewnienia różnorodnych form przekazu.
  • Organizowanie i koordynowanie udziału Kierownictwa Urzędu w uroczystościach związanych z kultywowaniem tradycji walk o niepodległość Rzeczypospolitej Polskiej (przygotowywanie wyjazdów służbowych, w tym ustalanie ich dokładnego programu oraz przygotowywanie materiałów na potrzeby Kierownictwa Urzędu w związku z tymi wyjazdami).
  • Uczestniczenie w przedsięwzięciach o charakterze patriotycznym, celem obsługi organizacyjo-medialnej udziału Kierownictwa w tych wydarzeniach.
  • Utrzymywanie kontaktów z mediami w celu zapewnienia rzetelnej informacji o działalności Urzędu oraz tworzenia jego pozytywnego wizerunku.
  • Udzielanie odpowiedzi na kierowane do Szefa Urzędu i Zastępcy Szefa Urzędu zaproszenia do wzięcia udziału w organizowanych uroczystościach i spotkaniach, prowadzenie rejestru wpływających zaproszeń i decyzji w tym zakresie.
  • Monitorowanie publikacji prasowych, a także informacji zamieszczanych na portalach internetowych, w audycjach radiowych i telewizyjnych o tematyce dotyczącej zakresu działania Urzędu oraz sporządzanie wyciągów z publikacji dla Kierownictwa Urzędu.
  • Śledzenie dobrych praktyk oraz rozwoju rynku stron internetowych i mediów społecznościowych, analiza potrzeb użytkowników Internetu oraz monitorowanie skuteczności działań prowadzonych w Internecie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy biurowej
  • znajomość przepisów ustaw:
  • z dnia 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego
  • z dnia 20 marca 2015 r. o działaczach opozycji antykomunistycznej oraz osobach represjonowanych z powodów politycznych
  • łatwość wypowiedzi w mowie i piśmie
  • znajomość zasad komunikacji społecznej i działania mediów
  • umiejętność tworzenia i zarządzania treścią w serwisach społecznościowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność
  • inicjatywa
  • kreatywność
  • zaangażowanie
  • dyspozycyjność
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie w dziedzinie nauk humanistycznych (dziennikarstwo, komunikacja społeczna, Public Relations lub pokrewne nauki polityczne, historia)
  • doświadczenie zawodowe: związane z redagowaniem stron internetowych i prowadzeniem mediów społecznościowych lub w pracy na stanowisku związanym z reklamą i promocją.
  • znajomość historii Polski XX wieku
  • znajomość programów komputerowych przeznaczonych do tworzenia i edycji grafiki
  • doświadczenie związane z pisaniem i publikowaniem tekstów
  • umiejętność redakcji i korekty tekstów
  • przeszkolenie i/lub doświadczenie w wykonywaniu fotografii analogowej i/lub cyfrowej
  • znajomość drugiego języka obcego w stopniu komunikatywnym

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języków obcych
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie/ nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu zasad komunikacji społecznej i działania mediów, specyfiki mediów społecznościowych, tworzenia i zarządzania treścią w serwisach społecznościowych
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie/ nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu znajomości komputerowych programów graficznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia związanego z pisaniem i publikowaniem tekstów (np. kserokopie artykułów własnego autorstwa, wydruki treści prowadzonego przez siebie bloga itp.)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.09.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
    ul. Wspólna 2/4
    00 - 926 Warszawa
    Z dopiskiem "specjalista ds. organizacyjno-medialnych/GSU1”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Szef Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, info@kombatanci.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Z inspektorem ochrony danych osobowych powołanym przez administratora Pani/Pana danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować listownie pisząc na adres ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, lub za pomocą poczty elektronicznej ido@kombatanci.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę , narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Po zakończeniu naboru oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Znajomość języka angielskiego będzie sprawdzona w trakcie rekrutacji.
Wzory oświadczeń są dostępne na stronie internetowej Urzędu: http://www.kombatanci.gov.pl/pl/urz%C4%85d/praca-w-urz%C4%99dzie.html
Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje pod nr tel 22 336 77 81; 22 336 77 81 lub e-mail: teresa.murawska@kombatanci.gov.pl



Liczba odwiedzin: 1479

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych w Warszawie

Udostępnił: Teresa Murawska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 10.09.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×