Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 52007ARCHIWALNE z dnia 03.08.2019 r.
-
Oferty do
13
sierpnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale Koordynacji Procedury Scentralizowanej w Gabinecie Prezesa
Warszawa
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
Aleje Jerozolimskie 181 C,
02-222 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie i przekazywanie materiałów niezbędnych dla sprawnego i prawidłowego funkcjonowania komitetu CHMP takich jak np. Raporty Oceniające, zestawienia i podsumowania list produktów, list zgłoszeniowych, kalendarzy i innych oraz nadzór nad aktualizacją ww. materiałów i terminowe przekazywanie dokumentów osobom koordynującym proces oceny dokumentacji jak również delegatowi CHMP,
- Przygotowywanie wniosków, notatek i innych pism oraz przekazywanie korespondencji pisemnej i elektronicznej oraz dokumentacji dotyczącej działalności komitetu CHMP,
- Przygotowywanie telekonferencji i spotkań z udziałem delegata komitetu CHMP i ekspertów oceniających dokumentację produktów leczniczych w zakresie administracyjnym jak np. rozsyłanie materiałów naukowych, rezerwację sal i organizowanie wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia spotkania/telekonferencji,
- Przygotowywanie dokumentów dotyczących włączania na listę ekspertów EMA i na listę ekspertów wewnętrznych Urzędu oraz udzielanie ekspertom informacji dotyczących przebiegu procesu oceny dokumentacji,
- Bieżące monitorowanie aktualności deklaracji konfliktu interesów składanych przez ekspertów do EMA,
- Prowadzenie i aktualizacja kalendarza CHMP w celu kontroli dochowywania terminów w procedurach EMA dotyczących produktów leczniczych ludzkich,
- Wyszukiwanie danych dotyczących procedur rejestracyjnych EMA w zakresie produktów leczniczych ocenianych przez Komitet CHMP oraz przekazywanie ich polskiemu delegatowi do Komitetu CHMP oraz właściwym ekspertom.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe profilowe: administracja, zarządzanie lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w obszarze administracji
- Umiejętność prowadzenia efektywnej komunikacji dla zróżnicowanych odbiorców,
- Komunikatywność, rzetelność, systematyczność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność analitycznego myślenia i dobrej organizacji pracy,
- Wiedza z zakresu funkcjonowania Unii Europejskiej oraz administracji publicznej,
- Zdolności organizacyjne,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność formułowania myśli,
- Dobra umiejętność obsługi programów pakietu (MS Office) i urządzeń biurowych,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania na stronie http://www.urpl.gov.pl w zakładce praca – druki dla osób ubiegających się o pracę
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.08.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
Aleje Jerozolimskie 181 C,
02-222 Warszawa
z podaniem numeru ogłoszenia 52007
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Prezes Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych Al. Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa
• Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych Al. Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa, adres e-mail: iod@urpl.gov.pl
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
• Uprawnienia: o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
I etap - formalna weryfikacja dokumentów złożonych przez kandydatkę/ kandydata,
II etap - rozmowa z kandydatką/kandydatem sprawdzająca spełnianie wymagań niezbędnych
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydatki/kandydaci spełniające/spełniający wymagania formalne zapraszane/zapraszani są na rozmowę kwalifikacyjną o czym powiadamiane/powiadamiani są telefonicznie lub drogą mailową.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 / 4921143.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, życiorys, oświadczenia oraz kwestionariusz osobowy.