Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 51286ARCHIWALNE z dnia 20.07.2019 r.
-
Oferty do
2
sierpnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale Ewaluacji (Krajowa Jednostka Ewaluacji) w Departamencie Strategii Rozwoju
Warszawa
ul. Wspólna 2/4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- planowanie i przygotowywanie badania ewaluacyjnego, w tym: opracowywanie koncepcji badania, przeprowadzanie konsultacji (wewnętrznych i zewnętrznych), przygotowywanie Szczegółowego Opisu Zadania
- realizowanie badania ewaluacyjnego, w tym: bieżąca współpraca z wykonawcą badania, formułowanie wniosków i rekomendacji, sporządzanie raportu końcowego z badania, analizowanie zgromadzonych danych, przeprowadzanie konsultacji i weryfikacja raportu, zapewnianie/ gromadzenie danych niezbędnych do realizacji badania, przygotowywanie metodologii badania
- wykorzystywanie wyników badania ewaluacyjnego, animowanie i monitorowanie wdrażania rekomendacji z badania, przygotowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych na temat wyników badania oraz konsultowanie ze stronami zainteresowanymi wniosków i rekomendacji z badania
- tworzenie i zapewnianie funkcjonowania systemu ewaluacji w obszarze kompetencji Wydziału, w tym: przeprowadzanie konsultacji rocznych i wieloletnich planów ewaluacyjnych, udział w pracach i organizacja Grup Sterujących, opracowywanie planu badań ewaluacyjnych, tworzenie i prowadzenie baz danych z zakresu ewaluacji, przygotowywanie sprawozdań z procesu ewaluacji, współpraca z krajowymi i zagranicznymi podmiotami zajmującymi się ewaluacją, koordynowanie prac podległych jednostek ewaluacyjnych, opracowywanie procedur funkcjonowania systemu ewaluacji oraz tworzenie ram instytucjonalnych systemu ewaluacji
- współpraca w organizacji wydarzeń, spotkań i konferencji ewaluacyjnych, w tym: przygotowywanie merytoryczne materiałów konferencyjnych, współpraca w procedurach wyboru wykonawców obsługujących wydarzenia
- przygotowywanie analiz i syntez z raportów, w tym: przygotowywanie syntetycznych informacji na podstawie przekazanych raportów badawczych, opracowań naukowych itp.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarach związanych z realizacją badań ewaluacyjnych, analiz lub przy wdrażaniu projektów finansowanych z Unii Europejskiej lub w administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- znajomość technik i metod badawczych wykorzystywanych w ewaluacji
- wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
- najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.08.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji oraz w tytule maila: DSR-113
Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵
APLIKUJ ONLINE KLIKAJĄC W LINK:
https://miir.hrsys.pl/praca/miir/DSR-113
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Inwestycji i Rozwoju.
Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem):
https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/inwestycje-rozwoj/praca-w-ministerstwie-miir
lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (22) 273 75 86, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel. (22) 273 88 81.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.