Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 49358ARCHIWALNE z dnia 14.06.2019 r.

  • Oferty do
    1

    lipca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: monitoringu hałasu (raportowanie i współpraca z KE)

w Departamencie Monitoringu Środowiska



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - praca przy komputerze. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji map akustycznych oraz programów ochrony środowiska przed hałasem przez podmioty określone prawem i prowadzenie innych zadań państwowego monitoringu środowiska związanych m.in. z wdrażaniem wymagań UE w zakresie badań i ocen poziomu hałasu w środowisku oraz spraw związanych z obsługą obowiązków sprawozdawczych w zakresie hałasu w środowisku wynikających z wymagań dyrektyw europejskich. Współprac przy planowaniu i koordynowaniu prac związanych z rozwojem systemu gromadzenia, raportowania i udostępniania danych w ramach bazy EHAŁAS
  • Analizowanie przepisów UE i innych zobowiązań międzynarodowych z zakresu hałasu środowiskowego, uczestniczenie w opracowywaniu projektów aktów prawnych, lub modyfikacji istniejących przepisów i ocen skutków regulacji dotyczących hałasu w ramach krajowego procesu legislacyjnego, w tym w transpozycji odpowiednich przepisów unijnych do prawodawstwa krajowego.
  • Współpraca przy opracowywaniu raportów, artykułów, analiz problemowych, komunikatów, publikacji i bieżących informacji dotyczących stanu akustycznego środowiska, a także działalności Departamentu Monitoringu Środowiska w zakresie monitoringu hałasu dla potrzeb administracji rządowej oraz społeczeństwa wraz z aktualizacją informacji dla serwisu internetowego GIOŚ i portalu Geoportal INSPIRE w zakresie merytorycznym stanowiska w celu zapewnienia aktualnych informacji nt. klimatu akustycznego.
  • Uczestniczenie w pracach międzynarodowych grup roboczych, związanych z kompetencjami merytorycznymi oraz prowadzenie spraw związanych ze współpracą w ramach Komisji Europejskiej i EIONET w zakresie dotyczącym stanu akustycznego środowiska, w celu wypełnienia przez Polskę zobowiązań wynikających ze współpracy międzynarodowej w tym zakresie.
  • Zapewnienie niezbędnych informacji merytorycznych na etapie przygotowania oraz branie udziału w realizacji postępowań w sprawie zamówień publicznych związanych z realizacją zadań dotyczących monitoringu hałasu jako członek komisji przetargowej odpowiedzialny za weryfikację spełnienia wymogów merytorycznych, jak również pomoc przy monitorowaniu realizacji i rozliczaniu w zakresie poprawności pod względem merytorycznym umów zawieranych z wykonawcami dotyczących monitoringu hałasu. Inicjowanie procesu pozyskiwania środków na realizację zadań, o których mowa w pkt 1 oraz opracowywanie wniosków o ich sfinansowanie i rozliczanie merytoryczne umów zawieranych z jednostkami finansującymi.
  • Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem szkoleń, warsztatów, interkalibracji oraz konferencji dla jednostek zobowiązanych ustawowo do realizacji map akustycznych lub innych zadań w zakresie monitoringu hałasu w środowisku oraz prezentowanie na nich aktualnej wiedzy, problemów i informacji dotyczących monitoringu hałasu, w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań
  • Współpraca przy opracowywaniu odpowiednich części programów Państwowego Monitoringu Środowiska w oparciu o analizy potrzeb wynikających z przepisów prawodawstwa polskiego, przepisów UE w celu określenia średniookresowych zadań dla jednostek Inspekcji i innych jednostek uczestniczących w realizacji PMŚ.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, fizyki, akustyki lub pokrewnych
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze ochrony środowiska lub w zakresie ochrony przed hałasem lub w obszarze badań stanu akustycznego środowiska lub w obszarze GIS w administracji rządowej/samorządowej, jednostce naukowo badawczej lub sektorze prywatnym
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość oprogramowania GIS
  • znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony środowiska oraz Prawa ochrony środowiska i przepisów wykonawczych w szczególności w zakresie ochrony przed hałasem
  • znajomość dyrektyw UE dotyczących hałasu środowiskowego
  • znajomość podstawowych pojęć z zakresu akustyki
  • biegła znajomość obsługi komputera: środowisko Windows, pakiet MS Office, Internet
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: udział w stażach, wolontariacie z zakresu specjalizacji
  • znajomość oprogramowania do obliczeń rozprzestrzeniania się hałasu

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie B2 lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie B2
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.07.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa
    z dopiskiem: „63/DMŚ/2019”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Główny Inspektor Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gios.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
Na stronie www.gios.gov.pl w zakładce bip/praca/procedury naboru/pozostałe stanowiska w służbie cywilnej można zapoznać się z zasadami naboru obowiązującymi w GIOŚ.
UWAGA: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w rekrutacji również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22 369-22-21.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2914

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Iwona Koprianiuk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego/Departament Organizacyjno-Finansowy

Wprowadzono: 14.06.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×