Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 47585ARCHIWALNE z dnia 16.05.2019 r.

  • Oferty do
    31

    maja

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    2
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru i Kontroli



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Długa 38/40

Adres urzędu:

Ministerstwo Zdrowia
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa

WARUNKI PRACY

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; Departament Nadzoru i Kontroli zlokalizowany jest w budynku zabytkowym przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na I piętrze; budynek nie posiada windy i nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; podjazd dla wózków inwalidzkich istnieje jedynie na parter; praca związana jest z permanentną obsługą klientów zewnętrznych;

ZAKRES ZADAŃ

  • Uczestniczenie w koordynacji i realizacji zadań w zakresie sprawowania nadzoru prawno-organizacyjnego funkcjonowania jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia na podstawie właściwych przepisów, w tym wykonywaniu uprawnień podmiotu tworzącego lub organu nadzorującego;
  • Przygotowywanie albo opiniowanie projektów aktów prawnych lub regulaminów organizacyjnych jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia;
  • Opracowywanie lub opiniowanie projektów aktów prawnych oraz zgłaszanie propozycji zmian w obowiązujących przepisach prawa w zakresie zadań Wydziału;
  • Przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania, odwołania i zmian składów rad społecznych podmiotów leczniczych niebędących przedsiębiorcami utworzonych przez Ministra Zdrowia oraz udział w zwoływaniu ich pierwszych posiedzeń, a także we wskazywaniu kandydatów na członków rad społecznych podmiotów leczniczych niebędących przedsiębiorcami utworzonych przez publiczne uczelnie medyczne;
  • Prowadzenie spraw dotyczących stosunków własnościowych jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia wynikających z uprawnień nadzorczych określonych w odrębnych przepisach, w tym mi.in. dokonywanie oceny zasadności wniosków podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą (sp zoz) utworzonego przez Ministra Zdrowia o wyrażenie zgody na dokonanie czynności prawnych określonych w art. 54 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej; prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem przez Ministra zdrowia wniosków państwowych osób prawnych w zakresie rozporządzania składnikami aktywów trwałych zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności regulacjami ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym lub opiniowanie wniosków dotyczących ww. problematyki przekazane przez Prezesa Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej; wykonywanie uprawnień przewidzianych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, w szczególności w zakresie trwałego zarządu;
  • Prowadzenie spraw dotyczących realizowania prawa i obowiązku reprezentowania Skarbu Państwa przez Ministra Zdrowia w zakresie wyposażania jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia w nieruchomości niezbędne do działalności oraz nadzór nad rozporządzaniem mieniem nieruchomym przez te jednostki;
  • Prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez Ministra Zdrowia nadzoru merytorycznego na jednostkami podległymi lub nadzorowanymi, z wyłączeniem zagadnień finansowo-ekonomicznych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze zagadnień prawnych lub organizacyjno-prawnych,
  • znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym Konstytucji RP
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o działalności leczniczej
  • znajomość ustawy o instytutach badawczych
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o Radzie Ministrów
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • znajomość ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących reprezentowania Skarbu Państwa
  • znajomość podstawowych zasad procesu legislacyjnego oraz zasad techniki prawodawczej
  • komunikatywność
  • myślenie analityczne
  • umiejętność pracy w zespole
  • współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • szczegółowa znajomość Kodeksu cywilnego, w tym części ogólnej i prawa zobowiązań,
  • znajomość Kodeksu postępowania cywilnego
  • znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
  • znajomość ustawy o publicznej służbie krwi
  • znajomość ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej
  • znajomość ustawy Prawo farmaceutyczne
  • znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • szczegółowa znajomość Regulaminu pracy Rady Ministrów, w szczególności w zakresie postępowania z projektami dokumentów rządowych
  • umiejętność obsługi prawniczych baz danych
  • organizacja pracy
  • orientacja na osiąganie celów

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.05.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru i Kontroli (poz.2132)"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 276.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Naszym Pracownikom oferujemy:
•   stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
•   możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
•   możliwość doskonalenia zawodowego,
•   dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
•   „trzynaste” wynagrodzenie,
o   elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
pakiet socjalny (min. dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),
o   parking dla rowerów,
o   dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3363

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Zasada

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr

Wprowadzono: 16.05.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×