Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 46549ARCHIWALNE z dnia 23.04.2019 r.
-
Oferty do
20
maja
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: zabezpieczenia technicznego gmachu Ministerstwa Finansów
w Wydziale Zabezpieczenia Technicznego, Biuro Logistyki
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Koordynowanie prac konserwacyjnych i serwisowych realizowanych przez firmy wykonujące konserwacje oraz remonty urządzeń i instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w gmachu Ministerstwa Finansów, w tym: przygotowywanie niezbędnych zgłoszeń; dokonywanie rozliczeń dotyczących świadczonych usług (w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do zapewnienia finansowania, analizy wykorzystania środków i opisów dowodów księgowych).
- Nadzór nad prawidłową, zgodną z przepisami prawa, realizacją prac konserwacyjnych oraz serwisowych urządzeń i instalacji wentylacyjnych, a także klimatyzacyjnych, w tym: udział w pracach komisji odbiorowych wykonanych prac serwisowych i konserwacyjnych, dokumentowanych wpisami w protokołach odbiorowych; prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami prawa, niezbędnej w realizacji przeglądów konserwacyjnych oraz serwisowaniu urządzeń klimatyzacji i wentylacji.
- Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia i udział w doborze optymalnych rozwiązań w zakresie konserwacji i serwisu, w tym wsparcie w pracach komisji przetargowych w ramach prowadzonych postępowań zamówieniowych lub rozeznaniu rynku (tzw. procedura zakupowa).
- Dokonywanie bezpośrednich ustawień, parametryzacji, a także podłączeń i doraźnych działań mających na celu zapewnienie gotowości eksploatacyjnej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych (w zakresie niezastrzeżonym dla podmiotów zewnętrznych).
- Przeglądy i weryfikacja konfiguracji urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych w nieruchomości, w tym planowanie potrzeb doraźnych prac serwisowych.
- Analizowanie i ocena stanu technicznego instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz zgłaszanie propozycji wykonania niezbędnych modernizacji, jak również kolejnych inwestycji w tym obszarze.
- Udział w procesie inwestycyjno-remontowym realizowanym w nieruchomości urzędu w zakresie niezbędnych konsultacji i zapewnienia wsparcia przy opracowywaniu rozwiązań dotyczących niezbędnych podłączeń, przebiegu tras infrastruktury, a także przy wdrażaniu tych rozwiązań i uzyskaniu dostępu do poszczególnych elementów instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w gmachu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w obszarze zabezpieczenia technicznego
- Szczególne uprawnienia: posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania tego poświadczenia; eksploatacji urządzeń gr I, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną do 1kV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 828, z późn. zm.); eksploatacji i dozoru urządzeń gr II, urządzenia przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, chłodnicze, wentylacji i klimatyzacji o mocy powyżej 50kW (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 828, z późn. zm.)
- Znajomość ustawy - Prawo budowlane
- Znajomość ustawy - Prawo zamówień publicznych
- Znajomość ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość zagadnień technicznych z zakresu klimatyzacji i wentylacji
- Znajomość przepisów dotyczących projektowania i budowy obiektów budowlanych
- Umiejętność precyzyjnego formułowania ustnych i pisemnych wypowiedzi
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe techniczne z dziedziny nauk inżynieryjno – technicznych (w dyscyplinie inżynierii środowiska, górnictwo i energetyka specjalizacja klimatyzacja i chłodnictwo)
- Szczególne uprawnienie: dozoru urządzeń gr I, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną do 1kV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 828, z późn. zm.)
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca rozumienie treści dokumentów z zakresu realizowanych spraw
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadanych szczególnych uprawnień: aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze uzyskania takiego poświadczenia; eksploatacji urządzeń gr I, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną do 1kV; eksploatacji i dozoru urządzeń gr II, urządzenia przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, chłodnicze, wentylacji i klimatyzacji o mocy powyżej 50kW
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (NIE HONORUJEMY KOPII DOKUMENTU JEDYNIE OŚWIADCZENIE)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania szczególnego uprawnienia dozoru urządzeń gr I, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną do 1kV
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.05.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2019/077/BL
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Finansów z siedzibą Ministerstwie Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa
- Kontakt do inspektora ochrony danych: informujemy, że możecie się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@mf.gov.pl lub listownie na adres korespondencyjny: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 694-43-87.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.