Ministerstwo Finansów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 46549ARCHIWALNE z dnia 23.04.2019 r.

  • Oferty do
    20

    maja

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: zabezpieczenia technicznego gmachu Ministerstwa Finansów

w Wydziale Zabezpieczenia Technicznego, Biuro Logistyki



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); nietypowe godziny pracy, w tym dyżury (pełnienie nadzoru nad pracami serwisowymi realizowanymi poza godzinami pracy urzędu); zagrożenie korupcją (związane z uczestniczeniem w komisjach przetargowych); permanentna obsługa klientów wewnętrznych oczekujących wsparcia przy zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania wentylacji i klimatyzacji; konieczność dokonywania przeglądów infrastruktury zlokalizowanej w różnych częściach gmachu i pomieszczeniach (z uwzględnieniem bardzo dużej powierzchni gmachu – ponad 46 tysięcy m2, obejmującego ponad 1100 pomieszczeń, ponad 80 toalet i ponad 3 500 metrów bieżących korytarzy). Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

ZAKRES ZADAŃ

  • Koordynowanie prac konserwacyjnych i serwisowych realizowanych przez firmy wykonujące konserwacje oraz remonty urządzeń i instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w gmachu Ministerstwa Finansów, w tym: przygotowywanie niezbędnych zgłoszeń; dokonywanie rozliczeń dotyczących świadczonych usług (w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do zapewnienia finansowania, analizy wykorzystania środków i opisów dowodów księgowych).
  • Nadzór nad prawidłową, zgodną z przepisami prawa, realizacją prac konserwacyjnych oraz serwisowych urządzeń i instalacji wentylacyjnych, a także klimatyzacyjnych, w tym: udział w pracach komisji odbiorowych wykonanych prac serwisowych i konserwacyjnych, dokumentowanych wpisami w protokołach odbiorowych; prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami prawa, niezbędnej w realizacji przeglądów konserwacyjnych oraz serwisowaniu urządzeń klimatyzacji i wentylacji.
  • Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia i udział w doborze optymalnych rozwiązań w zakresie konserwacji i serwisu, w tym wsparcie w pracach komisji przetargowych w ramach prowadzonych postępowań zamówieniowych lub rozeznaniu rynku (tzw. procedura zakupowa).
  • Dokonywanie bezpośrednich ustawień, parametryzacji, a także podłączeń i doraźnych działań mających na celu zapewnienie gotowości eksploatacyjnej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych (w zakresie niezastrzeżonym dla podmiotów zewnętrznych).
  • Przeglądy i weryfikacja konfiguracji urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych w nieruchomości, w tym planowanie potrzeb doraźnych prac serwisowych.
  • Analizowanie i ocena stanu technicznego instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz zgłaszanie propozycji wykonania niezbędnych modernizacji, jak również kolejnych inwestycji w tym obszarze.
  • Udział w procesie inwestycyjno-remontowym realizowanym w nieruchomości urzędu w zakresie niezbędnych konsultacji i zapewnienia wsparcia przy opracowywaniu rozwiązań dotyczących niezbędnych podłączeń, przebiegu tras infrastruktury, a także przy wdrażaniu tych rozwiązań i uzyskaniu dostępu do poszczególnych elementów instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w gmachu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w obszarze zabezpieczenia technicznego
  • Szczególne uprawnienia: posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze uzyskania tego poświadczenia; eksploatacji urządzeń gr I, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną do 1kV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 828, z późn. zm.); eksploatacji i dozoru urządzeń gr II, urządzenia przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, chłodnicze, wentylacji i klimatyzacji o mocy powyżej 50kW (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 828, z późn. zm.)
  • Znajomość ustawy - Prawo budowlane
  • Znajomość ustawy - Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość zagadnień technicznych z zakresu klimatyzacji i wentylacji
  • Znajomość przepisów dotyczących projektowania i budowy obiektów budowlanych
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania ustnych i pisemnych wypowiedzi
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne z dziedziny nauk inżynieryjno – technicznych (w dyscyplinie inżynierii środowiska, górnictwo i energetyka specjalizacja klimatyzacja i chłodnictwo)
  • Szczególne uprawnienie: dozoru urządzeń gr I, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną do 1kV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 828, z późn. zm.)
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca rozumienie treści dokumentów z zakresu realizowanych spraw
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadanych szczególnych uprawnień: aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze uzyskania takiego poświadczenia; eksploatacji urządzeń gr I, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną do 1kV; eksploatacji i dozoru urządzeń gr II, urządzenia przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, chłodnicze, wentylacji i klimatyzacji o mocy powyżej 50kW
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (NIE HONORUJEMY KOPII DOKUMENTU JEDYNIE OŚWIADCZENIE)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania szczególnego uprawnienia dozoru urządzeń gr I, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną do 1kV

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.05.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy – 2019/077/BL

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Finansów z siedzibą Ministerstwie Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: informujemy, że możecie się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@mf.gov.pl lub listownie na adres korespondencyjny: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.

ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 694-43-87.

Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 4055

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Sylwia Snitkiewicz

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 23.04.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×