Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 4315ARCHIWALNE z dnia 07.10.2016 r.
-
Oferty do
24
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: obsługi sekretariatu i materiałów niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
w Departamencie Bezpieczeństwa Narodowego
Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługa sekretariatu Departamentu Bezpieczeństwa Narodowego, w tym prowadzenie i aktualizacja kalendarza prac, wizyt i spotkań Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Narodowego i jego zastępcy.
- Obsługa korespondencji w tym w języku angielskim, ewidencja korespondencji przychodzącej, wewnętrznej oraz wychodzącej w elektronicznym systemie zarządzania dokumentami eDok, kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Dyrektorowi Departamentu Bezpieczeństwa Narodowego i jego zastępcy.
- Wykonywanie zadań na stanowisku do obsługi materiałów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” dla Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Narodowego i jego zastępcy.
- Przechowywanie akt, a także przygotowywanie i przekazywanie ich do archiwum zgodnie z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt KPRM.
- Obsługa Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Narodowego i jego zastępcy w zakresie współdziałania z komórkami organizacyjnymi KPRM, podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami zagranicznymi, w tym przygotowywanie projektów pism również w języku angielskim w sprawach organizacyjno-administracyjnych.
- Pełnienie funkcji lidera systemu zarządzania dokumentami eDok w Departamencie.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Narodowego i jego zastępcę.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obsłudze sekretarskiej lub asystenckiej lub recepcyjnej lub administracyjno-biurowej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- Podstawowa wiedza na temat zagadnień związanych z administracją publiczną
- Podstawowa znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1167)
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów, które potwierdzają spełnianie pozostałych wymagań dodatkowych (zaświadczenia, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 oraz kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1167)).
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.10.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 W-wa
z dopiskiem: BDG.WSP.7122.10.2/29/2016, pok. 234.
Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, Al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15), przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć , wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM). Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty, pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download.php?s=75&id=15783)
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekutacja@kprm.gov.pl.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/6931/oswiadczenia1.doc
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694-60-15 lub (22) 694-70-29 (sprawy kadrowe oraz dotyczące składanych dokumentów i nadsyłanych ofert) oraz (22) 694-75-08 (sprawy merytoryczne i dotyczące organizacji naboru).