Komenda Główna Policji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 42773ARCHIWALNE z dnia 18.02.2019 r.

  • Oferty do
    28

    lutego

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Zespole do spraw Planowania, Analiz i Rozliczeń Wydziału Koordynacji Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami Biura Logistyki Policji



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne oświetlenie, - wymuszona pozycja ciała, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - przy wejściu do budynku brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, w budynku znajduje się winda.

ZAKRES ZADAŃ

  • monitorowanie oraz sporządzanie analiz i prezentacji z przebiegu realizacji oraz wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na inwestycje i remonty, a także sporządzanie kompleksowych informacji o działalności inwestycyjno-remontowej Policji na potrzeby kierownictwa służbowego Policji oraz organów administracji rządowej,
  • dokonywanie bieżących weryfikacji i aktualizacji priorytetowych zadań realizowanych w ramach działalności inwestycyjno-remontowej oraz sporządzanie wniosków do kierownictwa służbowego Policji w zakresie korekt rzeczowo-finansowych polegających na przesunięciach limitów pomiędzy realizowanymi przedsięwzięciami, jak również jednostkami organizacyjnymi Policji,
  • analizowanie, weryfikowanie i konstruowanie projektów rzeczowo-finansowych planu inwestycji i remontów Policji na dany rok, na podstawie przesłanych potrzeb inwestycyjno-remontowych przez jednostki organizacyjne Policji oraz udział w pracach planistycznych przy konstruowaniu budżetu państwa w zakresie budownictwa służbowego i modernizacji istniejących obiektów Policji,
  • sporządzanie sprawozdań kwartalnych z zakresu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, jak również opracowań dotyczących wydatkowania i dofinansowania ze środków budżetowych i pozabudżetowych,
  • opracowywanie i przedstawianie kierownictwu służbowemu Policji kompleksowych i szczegółowych informacji w zakresie inwestycji i remontów Policji oraz projektów z europejskiego obszaru finansowego, w tym Unii Europejskiej oraz koncepcji dotyczących ustalenia priorytetów, kierunków strategicznych i długofalowych działań Policji w odniesieniu do możliwości optymalnej poprawy warunków lokalowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub administracyjnym lub techniczne o profilu budowlanym,
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 2 lat w obszarze analiz i rozliczeń działalności inwestycyjno-remontowej,
  • znajomość przepisów związanych z finansowaniem inwestycji z budżetu państwa,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • komunikatywność,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412, z późn. zm.),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy w administracji publicznej w zakresie planowania i wydatkowania środków z budżetu państwa,
  • przeszkolenie z zakresu planowania i wydatkowania środków z budżetu państwa; obsługi programów do tworzenia prezentacji multimedialnych oraz tworzenia baz danych,
  • wiedza ogólnobudowlana,
  • znajomość zasad realizacji inwestycji.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412, z późn. zm.),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.02.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Główna Policji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej
    Wydział Organizacji Policji
    ul. Puławska 148/150
    02-514 UP Warszawa 12
    z dopiskiem w liście motywacyjnym „specjalista/BLP-WKIiGN/ZPAR/BKGP 4/19 ”


DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Komendzie Głównej Policji jest Komendant Główny Policji z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 148/150, 02-624 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Komendzie Głównej Policji.  Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018r. poz. 217). Kandydaci mają prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy. Ponadto mają prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest dobrowolne.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,0299 kwoty bazowej

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.



Liczba odwiedzin: 3190

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Policji w Warszawie

Udostępnił: Monika Białecka

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji Policji/Biuro Kadr i Organizacji Policji

Wprowadzono: 18.02.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×