Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 42155ARCHIWALNE z dnia 04.02.2019 r.
-
Oferty do
18
lutego
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: płac i ewidencji finansowo-księgowej wynagrodzeń
w Wydziale Płac w Biurze Dyrektora Generalnego
Warszawa
Warszawa ul. Nowy Świat 6/12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie obsługi płacowej, w tym: - naliczanie wynagrodzeń/ świadczeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, - naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, - naliczanie wynagrodzeń dla członków Komitetu Audytu/ Rzecznika Dyscyplinarnego, - weryfikowanie prawidłowości naliczania składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych, - weryfikowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków i świadczeń z ZUS, - obsługa płatności w systemach bankowości elektronicznej, - zgłaszanie/ wyrejestrowywanie osób do/ z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w programie Płatnik, - przygotowywanie zestawień dotyczących wynagrodzeń w formie tabelarycznej o różnym stopniu złożoności, - udział w sporządzaniu sprawozdań dotyczących wynagrodzeń, - wystawianie zaświadczeń lub pisemnych informacji, - sporządzanie miesięcznej deklaracji rozliczeniowej wraz z raportami w programie Płatnik, - sporządzanie rocznych informacji dla osób ubezpieczonych, - sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących PFRON, - wystawianie rocznych deklaracji podatkowych dla osób fizycznych, - ewidencjonowanie wynagrodzeń na kartach wynagrodzeń oraz zwolnień lekarskich na kartach zasiłkowych
- prowadzenie obsługi w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, w tym: - weryfikacja zapisów księgowych, sporządzanie zestawień (m.in. obrotów i sald, analityki wydatków, etc.), - sporządzanie sprawozdań budżetowych, - przygotowywanie informacji z wykonania budżetu
- prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej, w tym: - kontrolowanie prawidłowości zapisów dotyczących ewidencji księgowej wynagrodzeń/ świadczeń, - księgowanie list wynagrodzeń/ świadczeń, - dekretowanie dowodów księgowych
- gospodarowanie funduszem wynagrodzeń, w tym: - sporządzanie informacji na temat zaangażowania środków funduszy w umowy o pracę, - przygotowywanie materiałów służących rozdysponowaniu środków funduszu nagród
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze płac
- Umiejętność sporządzania list płac i innych wypłat z tytułu stosunku pracy
- Umiejętność rozliczania wynagrodzeń i odpowiedniego rozliczania zobowiązań publiczno-prawnych pracodawcy
- Wiedza z zakresu rachunkowości, w tym znajomość rachunkowości budżetowej, w szczególności zasad ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych, zasad sporządzania sprawozdań budżetowych
- Znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej
- Praca pod presją czasu
- Komunikacja
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Rzetelność
- Współpraca
- Myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii/ rachunkowości
- Znajomość programu księgowego QNT
- Znajomość programu bankowego NBE, BGK
- Znajomość obsługi systemu Płatnik
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
- Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze płac
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.02.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
lub składać w kancelarii, ul. Nowy Świat 6/12
z dopiskiem w liście motywacyjnym: BDG-2/19
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z siedzibą w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 6/12
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, adres e-mail: IOD@mgm.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: w zakresie rejestracji korespondencji (system eDok): Centralny Ośrodek Informatyki, ul. Suwak 3, Warszawa
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Umowa na zastępstwo za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa: http: https://www.gov.pl/web/gospodarkamorska w zakładce Ministerstwo oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa: https://gospodarkamorska.bip.gov.pl w zakładce Praca lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49