Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
Ogłoszenie o naborze nr 40735ARCHIWALNE z dnia 10.01.2019 r.
-
Oferty do
21
stycznia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Zespole Wspomagającym Wydziału Ogólnego KRP Warszawa II
Warszawa
Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
02-617 Warszawa, ul. Malczewskiego 3/5/7
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa sysytemu informatycznego "MIESZK"
- prowadzenie i aktualizacja kartoteki mieszkaniowej
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w celu ustalenia uprawnień do równoważnika pieniężnego za brak/remont lokalu mieszkalnego
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w celu ustalenia nienależnie pobranego równoważnika pieniężnego za brak/remont lokalu mieszkalnego oraz prowadzenie postępowań w tym zakresie
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach przydziału i opróżniania lokali mieszkalnych
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w celu przyznania/odmowy pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach o eksmisję oraz przeprowadzanie eksmisji z lokalu mieszkalnego zajmowanego bez tytułu prawnego
- przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków o przydział/przekazanie zajmowanego lokalu mieszkalnego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
- znajomość ustawy o Policji z dn. 6.04.1990 r. (Dz. U. z 2017 r. poz.2067 ze zm.) w zakresie mieszkań funkcjonariuszy Policji (rozdział 8)
- znajomość pracy na komputerze i aplikacji komputerowych
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność organizacji pracy wlasnej,
- łatwość komunikacji
- samodzielność w wykonywaniu obowiązkow
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na postępowanie sprawdzające
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze gospodarki mieszkaniowej w resorcie spraw wewnętrznych
- przeszkolenie z zakresu gospodarki mieszakniowej funkcjonariuszy Policji
- znajomość ustawy z dn. 17.06.1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2014 r., poz. 1619 ze zm.)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
02-617 Warszawa, ul.Malczewskiego 3/5/7
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Rejonowy Policji Warszawa II ul. Malczewskiego 3/5/7, 02-617 Warszawa
- Kontakt do inspektora ochrony danych: nr telefonu: 22 603 92 41 , adres e-mail: iod.krp2@ksp.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie - 3048,55 wg. mnożnika 1,6269 kwoty bazowej. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Rejonowej Policji Warszawa II może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Rejonowego Policji Warszawa II ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważność poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę (liczy się data stempla pocztowego). Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji na stronie www.mokotow.policja.waw.pl - zakładka aktualności. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 22 603 92 43