Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 3874ARCHIWALNE z dnia 24.09.2016 r.

  • Oferty do
    4

    października

    2016

  • Wymiar etatu
    1/1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Sekcji Administracji w Wydziale Budownictwa i Gospodarowania Nieruchomościami



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
ul. 17 Stycznia 23
02-148 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca stacjonarna w siedzibie Oddziału i poza nim. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak wind, brak pomieszczeń higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim).Pracownik wykonuje prace biurowe przy sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego,drukarki, telefonu, faksu Konieczność poruszania się po obiekcie.

ZAKRES ZADAŃ

  • Sporządzanie projektów postanowień i korespondencji w zakresie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów kierunków i uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego jak i współpraca z komórką organizacyjną zajmującą się opiniowaniem ww. projektów w zakresie ochrony granicy państwowej i kontroli ruchu granicznego,
  • Przygotowywanie dokumentacji, projektów umów i wniosków do zawarcia umów w zakresie wynajmowanych, użyczanych lub dzierżawionych nieruchomości,
  • Uczestniczenie w pracach komisji związanej z właściwym gospodarowaniem pomieszczeń i obiektów,
  • Prowadzenie ewidencji sprawozdań oraz wykazów dotyczących wynajmowanych, użyczanych lokali, powierzchni lub kosztów ponoszonych mediów,
  • Współpraca z organami administracji państwowej, organami samorządu terytorialnego oraz jednostkami resortu spraw wewnętrznych i podmiotami sektora prywatnego w sprawach gospodarowania nieruchomościami oraz kosztów ich utrzymania,
  • Opracowywanie danych koniecznych do naliczania opłat z tytułu korzystania  z wynajmowanych pomieszczeń oraz wystawianie faktur wynajmującym podmiotom zgodnie z procedurą kontroli finansowej,
  • Sporządzanie danych do sprawozdań, analiz, informacji oraz harmonogramów w zakresie gospodarowania nieruchomościami,
  • Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem postanowień umów w sprawie użyczenia pomieszczeń służbowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze gospodarowania nieruchomościami
  • znajomość przepisów o zagospodarowaniu przestrzennym i gospodarowaniu nieruchomościami,
  • znajomość obsługi komputera,( Word, Excel, Power Point),
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność argumentacji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne lub w zakresie zarządzania nieruchomościami
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego – na poziomie B1.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych klauzula "poufne"
  • lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dn. 05.08.2010 r. (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie prawa jazdy i znajomości języka angielskiego na poziomie B2.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.10.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Nadwiślański Oddział Straży Granicznej  
    ul. 17 Stycznia 23
    02-148 Warszawa  
    z dopiskiem „specjalista WBiGN/SA/4”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

1. Proponowane wynagrodzenie w wysokości 2 435,99 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat;
Godziny pracy urzędu 7:30 - 15:30;

2. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data przyjęcia oferty w siedzibie urzędu lub data stempla pocztowego).

3. UWAGA ROZPATRZENIU NIE BĘDĄ podlegać oferty niespełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwierzytelnionych (opatrzonych datą i podpisem) dokumentów takich jak : list motywacyjny, CV i wszystkie pozostałe dokumenty załączone do oferty.

Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładce" Wolne stanowiska pracy".

4. Do celów organizacyjnych uprzejmie prosimy o wskazywanie numerów telefonów oraz adresów e-mail do kontaktów za pośrednictwem poczty elektronicznej.

5. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail
o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem warunków zawartych w ogłoszeniu). Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.

7. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3383

Wytworzył/odpowiada: Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie

Udostępnił: Renata Sobuś

Komórka organizacyjna: WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA

Wprowadzono: 24.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×