Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Ogłoszenie o naborze nr 38441ARCHIWALNE z dnia 26.11.2018 r.

  • Oferty do
    6

    grudnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: planowania finansowego, monitorowania i sprawozdawczości z wykonanych planów oraz rozliczania wydatków administracyjnych w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

w Wydziale Finansowo-Księgowym Oddziału GDDKiA w Warszawie



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

GDDKiA Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:  praca biurowa,  obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:  narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe,  budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,  praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Pracownikom oferujemy:  stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,  dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,  trzynaste wynagrodzenie,  ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,  skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),  pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,  dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,  możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

ZAKRES ZADAŃ

  • udział w realizacji Planów Działań w Oddziale poprzez samodzielną ocenę kwalifikowalności wydatków finansowanych z PT POIiŚ (głównie wydatków administracyjnych), ich rozliczanie zgodnie z obowiązującą metodologią, wytycznymi i interpretacjami IW/IŻ; współpraca z odpowiednimi komórkami Oddziału; wskazywanie ewentualnych zagrożeń i ryzyka wystąpienia nieprawidłowości;
  • udział w rocznym planowaniu zapotrzebowania na środki finansowe do PD; przygotowywanie zapotrzebowania na środki dla PD w podziale na poszczególne kategorie wydatków oraz planu finansowego projektu z uwzględnieniem paragrafów klasyfikacji wydatków budżetowych; monitorowanie poziomu wykorzystania środków PD w zakresie Oddziału, prowadzenie wewnętrznej sprawozdawczości w tym zakresie; uczestnictwo w analizie bieżących i przyszłych potrzeb Oddziału w zakresie wydatków kwalifikowanych w ramach PT POIiŚ;
  • przygotowywanie wkładu Oddziału do zbiorczego wniosku o płatność (WoP) wraz z dokumentacją (w tym w wersji elektronicznej); dokonywanie wewnętrznej weryfikacji poprawności rozliczenia wydatków ujmowanych w poszczególnych wnioskach o płatność; przygotowanie wkładu do wniosku o płatność w zakresie sprawozdawczych informacji o postępie rzeczowo-finansowym realizacji projektu; udział w zbiorczej weryfikacji wydatków GDDKIA ujmowanych w WoP; przygotowywanie korekty Wniosku o Płatność w zakresie wydatków Oddziału, przygotowywanie odpowiedzi na uwagi IW do dokumentacji wydatków deklarowanych w WoP oraz udział w wyjaśnianiu zagadnień dotyczących Oddziału;
  • nadzór nad właściwym rozdzieleniem sprzętu oraz wyposażenia biurowego zakupionego ze środków pomocy technicznej POIiŚ oraz monitorowanie jego wykorzystania; monitorowanie przestrzegania przez komórki merytoryczne pośrednio zaangażowane w realizację projektu PT POIiŚ obowiązków beneficjenta w zakresie info-promo;
  • uczestnictwo w codziennej analizie działań Oddziału związanych z poprawną realizacją projektu Pomocy Technicznej POIiŚ; przygotowywanie propozycji i wdrażanie rozwiązań bieżących problemów; sporządzanie stosownych pism;
  • udział w opracowywaniu informacji i przygotowywaniu niezbędnych dokumentów na potrzeby kontroli przeprowadzonej w Oddziale przez uprawnione instytucje w zakresie spraw związanych z realizacją projektów POIiŚ;
  • przygotowywanie, prowadzenie, przekazywanie i udzielanie interpretacji w zakresie instrukcji wykonawczych przekazywanych z Centrali GDDKIA dla projektów PT POIiŚ, udział w spotkaniach zespołów, koordynatorów ds. pomocy technicznej POIiŚ.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze zagadnień z zakresu funduszy UE.
  • wiedza z zakresu funduszy UE, znajomość zagadnień z zakresu stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office,
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracja,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.12.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Warszawie
    ul. Mińska 25
    03-808 Warszawa (z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Nr ogłoszenia-Specjalista ds. POIiŚ”)

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa,
tel. (022) 375 8888, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące wyższymi stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.

Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r.
o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, z późn.zm.).

Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru, a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Informacja o metodach naboru:
   weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
   możliwość przeprowadzenia testu wiedzy,
   rozmowa kwalifikacyjna.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres warszawa.rekrutacja@gddkia.gov.pl. podając
w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 209-23-71

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3179

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Izabela Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 26.11.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×