Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 38196ARCHIWALNE z dnia 21.11.2018 r.
-
Oferty do
3
grudnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: kontroli materiałów niejawnych
w Wydziale Ochrony Informacji Niejawnych i Archiwum
Warszawa
ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie kontroli materiałów niejawnych w Komendzie Stołecznej Policji, w tym w zakresie: stanu materiałów niejawnych znajdujących się w kancelarii tajnej, postępowania pracowników i policjantów Komendy z udostępnionymi materiałami niejawnymi, oznaczania materiałów niejawnych, prowadzenia urządzeń ewidencyjnych dla tych materiałów,
- opiniowanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji w sprawach zmiany lub zniesienia klauzul tajności z materiałów niejawnych oraz monitorowanie wykonania postanowień tych decyzji w merytorycznych jednostkach i komórkach organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji,
- prowadzenie szkoleń i bieżących instruktaży z zakresu ochrony informacji niejawnych dla pracowników kancelarii tajnych i innych komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dla materiałów niejawnych oraz pracowników merytorycznych przetwarzających dokumenty niejawne,
- prowadzenie kontroli urządzeń ewidencyjnych, w zakresie możliwości pełnego rozliczenia tych urządzeń i opracowywanie informacji dla kierownika kancelarii tajnej o wynikach kontroli,
- prowadzenie kontroli materiałów ostatecznie zakończonych pod kątem ich przygotowania do archiwizacji oraz monitorowanie terminów przekazywania materiałów do archiwum i przygotowywanie okresowych informacji o stanie archiwizacji materiałów niejawnych przez kancelarię tajną,
- rozliczanie policjantów i pracowników komórek i jednostek obsługiwanych przez kancelarię tajną w WOINiA z posiadanych przez nich materiałów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia /delegowania do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej i opracowywanie informacji z przedmiotowego zakresu,
- weryfikowanie, przedłożonych przez komórki i jednostki organizacyjne Komendy Stołecznej Policji, protokołów brakowania dla materiałów niejawnych kat. "BC" i przedstawianie kierownikowi kancelarii tajnej opinii co do poprawności zakwalifikowania materiałów do zniszczenia oraz udział w fizycznym zniszczeniu materiałów,
- opracowywanie projektów decyzji Komendanta Stołecznego Policji z obszaru ochrony informacji niejawnych i udział w uzgadnianiu tych projektów z komórkami i jednostkami organizacyjnymi Policji lub opracowywanie propozycji zmian do obowiązujących aktów prawnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze ochrony informacji niejawnych lub w obszarze prowadzenia kontroli,
- Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu: 1) ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych w zakresie: - oznaczania materiałów niejawnych, umieszczania na nich klauzul tajności, a także zmiany nadanej klauzuli tajności, - przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów niejawnych, - organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych, - szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji, - w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych, - 2) ustawy o Policji w szczególności rozdziały 1-3 oraz aktów wykonawczych w zakresie: metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji, - metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, 3) ustawy o kontroli w administracji rządowej,
- Umiejętności: argumentowania, bardzo dobrej organizacji pracy własnej, analitycznego myślenia, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu PowerPoint, komunikatywność,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o kierunku administracja lub wyższe i studia podyplomowe w zakresie ochrony informacji niejawnych,
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej,
- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
- Umiejętność: pracy pod presją czasu, pracy w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z ochrony informacji niejawnych.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.12.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195,Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty
z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy
WOINiA-7/XI/18”.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ksp.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.
UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.