Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 37464ARCHIWALNE z dnia 07.11.2018 r.
-
Oferty do
19
listopada
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: analitycznej ewidencji finansowo-księgowej
Wydział Wynagrodzeń i Księgowości Ministerstwa Biuro Dyrektora Generalnego
Warszawa
ul. Wspólna 1/3; 00-529 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Ewidencja ruchu środków trwałych i pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ich umorzeń wraz ze sprawdzeniem kompletności i prawidłowości opisu merytorycznego w zakresie kompletowania faktur oraz dokumentów OT wystawionych przez BDG-Wydział Administracyjno-Techniczny (WAT) a także innych dokumentów na podstawie których mogłyby być przyjmowane środki trwałe i wartości niematerialne i prawne na stan ministerstwa.
- Ewidencja pod względem ilościowo-wartościowym materiałów i drobnego wyposażenia wprowadzonego na stan magazynu wraz ze sprawdzaniem kompletności i jednolitości zapisów na fakturach, dokumentach PZ i RW, księgowanie rozchodów materiałów wprowadzanych na stan magazynu wraz z koordynacją prawidłowości funkcjonowania baz danych QREZUS dot. gospodarki inwentarzowej oraz magazynowej
- Dokonywanie wypłat i przyjmowanie wpłat gotówki w kasie złotowej i dewizowej ministerstwa
- Okresowe uzgadnianie ilościowo-wartościowe: stanów księgowych z ewidencją inwentarzową środków trwałych – kwartalnie; stanów materiałów na składzie z ewidencją magazynową – kwartalnie; sald w księgowości analitycznej i syntetycznej – miesięcznie; sald w księgowości analitycznej i syntetycznej – rocznie; umorzeń środków trwałych.
- Wycena arkuszy spisowych z dokonanych inwentaryzacji oraz sporządzanie sprawozdawczości GUS o ruchu środków trwałych.
- Obsługa oprogramowania TREZOR w zakresie dysponenta budżetowego III stopnia, wprowadzanie danych w systemie Trezor w zakresie planu, sprawozdawczości oraz harmonogramu płatności w zakresie dysponenta budżetowego III stopnia. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym delegacji krajowych i zagranicznych.
- Archiwizacja dokumentacji finansowo-księgowej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze księgowości lub finansów
- wiedza z zakresu: ustawy o finansach publicznych, rachunkowości i rachunkowości budżetowej, podatku dochodowego od osób prawnych oraz innych podatków, ewidencji środków trwałych
- samodzielność i inicjatywa, umiejętności analityczne, rzetelność i terminowość, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność współpracy.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- przeszkolenie w zakresie - rachunkowość budżetowa lub - zasady ewidencji środków trwałych
- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia ewidencji środków trwałych lub w obsłudze kasowej
- umiejętność obsługi portalu Bankowości Elektronicznej NBP,
- umiejętność obsługi zleceń płatności BGK
- umiejętność obsługi programu FK Quorum .
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających w pełni wymagany okres oraz obszar doświadczenia zawodowego/stażu pracy (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zakresów obowiązków, opisów stanowisk lub kopie innych zaświadczeń)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe (pożądane) przeszkolenie oraz doświadczenie zawodowe w przypadku posiadania takiego przeszkolenia i doświadczenia.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.11.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Biuro Dyrektora Generalnego
Wspólna 1/3
00-529 Warszawa
(z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym "ogłoszenie –specjalista - BDG/WWK/7 (A2) (R1)„)
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa sekretariat.bm@nauka.gov.pl tel. +48 22 529 27 18
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Z inspektorem możesz się skontaktować w następujący sposób: • telefonicznie, dzwoniąc pod nr tel. +48 22 52 92 286, • mailowo, przesyłając informacje na adres iod@mnisw.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: nie dotyczy
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”), zostaną odrzucone.
Kopie dokumentów dot. stażu pracy/doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz wymagany obszar zatrudnienia. Deklaracja (oświadczenie) kandydata nie stanowi potwierdzenia stażu pracy/doświadczenia zawodowego.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem oświadczenia zamieszczonym w plikach do pobrania w zakładce „wymagane dokumenty i oświadczenia” na stronie: http://www.bip.nauka.gov.pl/ogloszenia-praca/wymagane-dokumenty-i-oswiadczenia.html
REKOMENDUJEMY PRZESYŁANIE OŚWIADCZENIA O POSIADANYM OBYWATELSTWIE ZAMIAST KOPII DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO OBYWATELSTWO.
Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Ofertę można złożyć również za pomocą formularza aplikacyjnego dostępnego na stronie: http://www.bip.nauka.gov.pl/ogloszenia-praca/wniosek-aplikacyjny-o-zatrudnienie-na-wolnym-stanowisku-pracy-w-mnisw.html.
Wszyscy kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru, terminie i miejscu jego przeprowadzenia oraz metodach i technikach naboru stosowanych na tym etapie.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone komisyjnie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. ((22) 52 92 735 lub (22) 50-17-152.