Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 3113ARCHIWALNE z dnia 02.09.2016 r.

  • Oferty do
    12

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: rozstrzygania sporów o dostęp do infrastruktury oraz sporów międzyoperatorskich

w Wydziale Współpracy Międzyoperatorskiej w Departamencie Hurtowego Rynku Telekomunikacyjnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

01-211 Warszawa, ul. M. Kasprzaka 18/20

WARUNKI PRACY

- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie. - Możliwość poruszania się po budynku, w którym znajdują się windy. - Praca na drugim piętrze, w pokoju, który jest klimatyzowany. - Toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku. - Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy. - Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

ZAKRES ZADAŃ

  • - udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych dotyczących udostępnienia przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu dostępu do nieruchomości, w tym do budynku oraz miejsca w budynku, w którym zbiegają się kable lub przewody telekomunikacyjne doprowadzone do lokalu w tym budynku; w zakresie udostępnienia przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu dostępu do kabla telekomunikacyjnego, instalacji telekomunikacyjnej budynku lub przyłącza telekomunikacyjnego;
  • - udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych związanych z rozstrzyganiem sporów dotyczących w szczególności ustalania bądź zmiany warunków współpracy w zakresie dostępu do infrastruktury przedsiębiorstw użyteczności publicznej
  • - udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych dotyczących ustalenia bądź zmiany warunków w zakresie dostępu do budynku nieruchomości, w tym do budynku oraz infrastruktury telekomunikacyjnej przedsiębiorcy telekomunikacyjnego;
  • - udział w opiniowaniu i tworzeniu aktów prawnych, strategii i innych dokumentów rządowych z zakresu telekomunikacji, dotyczących w szczególności dostępu telekomunikacyjnego;
  • - udział w przygotowywaniu odpowiedzi na zapytania przedsiębiorców telekomunikacyjnych, regulatorów europejskich i innych podmiotów, we właściwości Wydziału;
  • - udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych dotyczących ustalania bądź zmiany warunków umów w zakresie dostępu telekomunikacyjnego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • - znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • - znajomość przepisów ustaw:
  • - Kodeks postępowania administracyjnego,
  • - Prawo telekomunikacyjne,
  • - Prawo budowlane,
  • o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych,
  • wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw.
  • - znajomość:
  • - europejskich regulacji prawnych w zakresie rynku telekomunikacyjnego,
  • - podstawowych zasad prawa konkurencji;
  • - umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawa;
  • - umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności programów MS Word i MS Excel
  • - posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; rzetelność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja; myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Biuro Administracji i Kadr
    ul. M. Kasprzaka 18/20
    01-211 Warszawa
    z dopiskiem „Specjalista – DHRT/WWM/2”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy osoby niepełnosprawne do udziału w naborze.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane.
W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania
w placówce pocztowej.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone.
Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
-   sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
-   test wiedzy;
-   test językowy;
-   test kompetencyjny;
-   zadanie praktyczne w zakresie MS Word i MS Excel;
-   rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 227 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.








Liczba odwiedzin: 2968

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Skurczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 02.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×