Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 3108ARCHIWALNE z dnia 02.09.2016 r.

  • Oferty do
    13

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: planowania budżetu i prognoz

w Wydziale Deklaracji i Rozliczeń Departamentu Funduszy Strukturalnych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa

WARUNKI PRACY

Zagrożenie korupcją Praca pod presją czasu Narzędzia i materiały pracy: komputer i inne urządzenia biurowe Możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych, schodołaz do ewentualnego wykorzystania

ZAKRES ZADAŃ

  • Opracowywanie formularzy planistycznych do projektu budżetu państwa w części 30 – Oświata i wychowanie oraz Wieloletniego Planu Finansowego Państwa w zakresie zadań finansowanych ze środków funduszy strukturalnych, w tym sprawowanie nadzoru nad realizacją budżetu w zakresie zadań IP PO WER. Opracowywanie rocznej i wieloletniej prognozy wydatków oraz przekazywanie jej do Instytucji Zarządzającej PO WER.
  • Wnioskowanie o środki z rezerwy celowej budżetu państwa i budżetu środków europejskich oraz zapewnienia finansowania realizacji przedsięwzięć finansowanych ze środków funduszy strukturalnych, w tym sporządzanie informacji okresowej i rocznej z wykorzystania rezerwy celowej (zapewnianie płynności finansowej projektów).
  • Weryfikowanie wniosków o płatność okresową oraz końcową, składanych przez beneficjentów w ramach POWER, w szczególności weryfikowanie danych uczestników projektu oraz prowadzenie pogłębionej analizy dokumentów rozliczanych przez beneficjenta zgodnie z zasadami określonymi w Wytycznych w zakresie kontroli PO WER 2014-2020 oraz zatwierdzanie do wypłaty kwoty kolejnej transzy dofinansowania. Komunikacja z beneficjentem odbywa się za pośrednictwem centralnego systemu teleinformatycznego SL2014.
  • Weryfikowanie modyfikacji wniosków o dofinansowanie projektów oraz aktualizowanie danych dot. umów w SL2014, w tym monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego projektów w ramach PO WER.
  • Współpraca z beneficjentami w celu udzielania pomocy w interpretacji kwestii problemowych dotyczących realizowanych projektów, dokumentów programowych, utrzymywanie stałego kontaktu w celu zapewnienia sprawnego i efektywnego wdrażania projektów
  • Przygotowywanie wkładu do okresowych, rocznych i końcowych sprawozdań z realizacji projektów finansowanych z PO WER.
  • Odzyskiwanie środków nieprawidłowo wydatkowanych przez beneficjentów otrzymujących dofinansowanie w formie zaliczki oraz posiadanie wglądu do IMS – systemu raportowania o nieprawidłowościach do Komisji Europejskiej, a w przypadku wykrycia nieprawidłowości, przekazywanie do Biura Kontroli w MEN informacji o nieprawidłowo wydatkowanych środkach w ramach projektów III Priorytetu PO KL oraz wprowadzanie danych do Rejestru obciążeń na projekcie.
  • Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie wszelkiej dokumentacji związanej z wykonywanymi zadaniami w ramach PO WER oraz w ramach Priorytetu III PO KL

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze funduszy strukturalnych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
  • znajomość procedur i wytycznych horyzontalnych dla perspektywy finansowej 2014 -2020 w zakresie: kwalifikowalności wydatków (w części dotyczącej EFS), kontroli dla PO WER 2014-2020 (w części dotyczącej weryfikacji wniosków o płatność), korygowania i odzyskiwania nieprawidłowych wydatków oraz raportowania nieprawidłowości w ramach programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020
  • znajomość ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (rozdział 6 i 7)
  • znajomość zasad dotyczących zamknięcia Programu Operacyjnego PO KL 2007-2013
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej (w zakresie podziału, zasad organizacji i działania), w tym służby cywilnej (w zakresie organizacji s.c., uprawnień i obowiązków członków korpusu służby cywilnej)
  • umiejętność współpracy
  • samodzielność
  • rzetelność i terminowość
  • odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • studia podyplomowe z zakresu funduszy strukturalnych lub zarządzania projektami lub księgowości lub rachunkowości
  • przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami lub rachunkowości lub audytu wewnętrznego
  • znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie wykonywania budżetu środków europejskich
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 („rozporządzenie w sprawie EFS”)
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 (w zakresie części IV – przepisy ogólne mające zastosowanie do funduszy polityki spójności i EFMR)
  • znajomość Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych PO WER 2014-2020 w zakresie interwencji realizowanej przez MEN (działania 2.10, 2.13, 2.14 i 2.15)
  • znajomość krajowych wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o jego znajomości na wymaganym poziomie.
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych, w przypadku deklaracji ich spełnienia tj. wykształcenie, przeszkolenie, np. kopie dyplomów i innych zaświadczeń

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Edukacji Narodowej
    al. J.CH. Szucha 25, pok. 55
    00-918 Warszawa
    (z dopiskiem „Oferta pracy DFS, WDR, specjalista ds. planowania budżetu i prognoz, DFS/WDR/8”)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”), zostaną odrzucone. Kopie dokumentów dot. stażu pracy/doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać zamknięty okres oraz wymagany obszar zatrudnienia.
Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie BIP MEN, w zakładce "Praca" ”wzory oświadczeń do naboru”, hiperłącze: Praca/Wzory oświadczeń do naboru.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Zachęcamy do składania cv w formacie Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/pl/documents/curriculum-vitae Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 34-74-738 lub 34-74-170.



Liczba odwiedzin: 3153

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Udostępnił: Joanna Borkowska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 02.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×