Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 3014ARCHIWALNE z dnia 31.08.2016 r.

  • Oferty do
    13

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    3
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: oceny planów inwestycyjnych

w Departamencie Analiz i Strategii



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Długa 5
Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Zdrowia
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa

WARUNKI PRACY

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 7 godzin dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres; urząd mieści się w 2-piętrowym budynku; nie posiada windy; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta znajduje się na drugim piętrze.

ZAKRES ZADAŃ

  • wsparcie prac merytorycznych prowadzonych w ramach Zadania 1 – „Ocena planów inwestycyjnych w zakresie onkologii i kardiologii’ projektu Mapy Potrzeb Zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych
  • realizowanie działań organizacyjnych w ramach Zadania 1 – wsparcie głównego specjalisty ds. planowania inwestycyjnego oraz kierownictwa projektu w przeprowadzaniu spotkań, przygotowanie zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji
  • ocena i opiniowanie dokumentacji związanej z planowaniem inwestycyjnym i planowaniem rozwoju systemu ochrony zdrowia w regionach w zakresie poprawności interpretacji i przekładania na praktykę wniosków z map potrzeb zdrowotnych
  • współpraca przy przygotowaniu raportu końcowego z przeprowadzonej oceny planów inwestycyjnych dla kardiologii i onkologii
  • kontakty z przedstawicielami regionów w trakcie realizacji zadania, w tym przede wszystkim na etapie konsultacji wykorzystania map, oraz wspieranie regionów w implementacji procesu wnioskowania w oparciu o mapy potrzeb zdrowotnych
  • udział w szkoleniach tematycznych oraz w spotkaniach zespołu i Departamentu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnej pracy koncepcyjnej
  • podstawowa wiedza w zakresie finansów i rachunkowości (rachunek kosztów, analiza ryzyka i opłacalności projektów)
  • ogólna wiedza w zakresie mapowania potrzeb zdrowotnych
  • ogólna znajomość systemu opieki zdrowotnej
  • ogólna znajomość systemu wsparcia zdrowia w funduszach europejskich, w tym zwłaszcza na poziomie regionalnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe wykształcenie o profilu ekonomicznym na kierunku: finanse i rachunkowość, zarządzanie, ekonomia lub zdrowie publiczne
  • komunikatywność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo/Urząd/Praca
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00 –952 Warszawa
    z dopiskiem „Specjalista ds. oceny planów inwestycyjnych” poz.1742

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
ZATRUDNIENIE PRZEWIDZIANE JEST NA CZAS REALIZACJI ZADANIA 1 PROJEKTU „Mapy Potrzeb Zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój”, Z UWZGLĘDNIENIEM PRZEPISÓW USTAWY O SŁUŻBIE CYWILNEJ

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
•   w Departamencie Analiz i Strategii (22) 63 49 841,
•   w Biurze Kadr (22) 63 49 276.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.



Liczba odwiedzin: 3197

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Zasada

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr

Wprowadzono: 31.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×