Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 27803ARCHIWALNE z dnia 24.05.2018 r.
-
Oferty do
6
czerwca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: wsparcia technicznego
Wydział Wsparcia Technicznego, Biuro Informatyki i Łączności
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Analizowanie i rozwiązywanie zarejestrowanych zgłoszeń problemów informatycznych o wysokim priorytecie i pilności;
- Organizowanie i nadzorowanie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego sprzętu komputerowego, a także urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania;
- Analizowanie potrzeb Inspektoratu w zakresie zakupów materiałów eksploatacyjnych oraz urządzeń peryferyjnych;
- Udział w przeprowadzanych na terenie Inspektoratu inwentaryzacjach sprzętu teleinformatycznego oraz licencji;
- Współtworzenie oraz uaktualnianie rejestru sprzętu teleinformatycznego oraz licencji oprogramowania oraz prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu wykonywanych prac;
- Przygotowywanie, konfigurowanie oraz instalowanie stanowisk komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz przeprowadzanie doraźnego szkolenia pracowników w zakresie obsługi aplikacji biurowych;
- Przyjmowanie dostaw urządzeń teleinformatycznych oraz przekazywanie ich pracownikom, dokonywanie fizycznej migracji sprzętowej na miejsce docelowe.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne;
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku informatycznym;
- bardzo dobra znajomość budowy komputerów PC;
- bardzo dobra znajomość sprzętowo-programowej konfiguracji komputerów;
- bardzo dobra znajomość pakietów biurowych Microsoft, Open Office;
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows XP – Windows 10;
- znajomość zagadnień sieciowych LAN;
- język obcy: język angielski na poziomie dobrym;
- komunikatywność, samodzielność, orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, myślenie analityczne, współpraca w zespole, organizacja pracy własnej, orientacja na rezultaty;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej;
- znajomość platformy pocztowej oraz aplikacyjnej Lotus Notes;
- znajomość usługi katalogowej Active Directory;
- znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych (przełączniki zarządzane, routery);
- język obcy: język angielski na poziomie bardzo dobrym;
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.06.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.160.2018.1134.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.