Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 27469ARCHIWALNE z dnia 19.05.2018 r.

  • Oferty do
    29

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale do spraw Funduszy Europejskich w Departamencie Strategii Transportu



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa

WARUNKI PRACY

• Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych: • węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich) • wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych • szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych • winda w budynku „A”, „B” i „C” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych • brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych. Pracownikom oferujemy: • dogodną lokalizację i ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.30-9.00. • dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka i studiów podyplomowych, • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, • możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie ubezpieczenia zdrowotnego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy: • praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz • zagrożenie korupcją

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizowanie zadań związanych z programami operacyjnymi i instrumentami finansowanymi ze środków pochodzących z budżetu UE w sektorze transportu, w szczególności poprzez monitorowanie stanu wykorzystania alokacji środków UE na projekty kolejowe, drogowe, lotnicze i projekty z zakresu BRD, w tym zwłaszcza projekty realizowane przez beneficjentów kluczowych, tj. PKP PLK S.A. i GDDKiA oraz monitorowanie postępu realizacji rzeczowej programów i projektów
  • Realizowanie zadań związanych z nadzorem Ministra nad CUPT
  • Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa i innymi jednostkami organizacyjnymi w programowaniu działań oraz projektów kolejowych, drogowych i BRD, finansowanych z udziałem środków pochodzących z funduszy europejskich
  • Udział w tworzeniu, weryfikacji, realizacji oraz ocenie efektów wdrażania strategii, programów, dokumentów programowych i planistycznych, opracowywanych w działach administracji rządowej kierowanych przez Ministra, pod kątem wykorzystania dostępnych funduszy UE
  • Współpraca z beneficjentami POIiŚ 2014-2020, PO PW 2014-2020 i CEF, zaangażowanymi w realizację polityki transportowej Ministerstwa, będącymi podmiotami wykonującymi zadania w ramach działów administracji rządowej kierowanych przez Ministra, w procesie realizacji projektów oraz rozliczania środków pochodzących z budżetu UE
  • Analizowanie wyników audytów KE, ETO, IA w zakresie stwierdzanych uchybień i nieprawidłowości oraz prowadzenie współpracy z CUPT przy opracowaniu odpowiedzi sektora transportu w zakresie tych ustaleń, w celu minimalizacji negatywnych skutków ustaleń ww. instytucji na poziom wykorzystania środków w projektach i w programie
  • Analizowanie i weryfikowanie dokumentów finansowych, zarówno w zakresie planowania jak i wydatkowania środków finansowych pochodzących z budżetu UE
  • Prowadzenie współpracy z innymi komórkami resortu oraz jednostkami podległymi resortowi infrastruktury jak również z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju w zakresie projektów współfinansowanych ze środków PO PC realizowanych w sektorze transportu, w tym koordynowanie opiniowanie dokumentów przedstawianych przez Komitet Monitorujący POPC oraz współpraca z Departamentem Budżetu oraz Biurem Dyrektora Generalnego w zakresie zamknięcia spraw związanych z wdrażaniem FS 2004-2006

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia związanego z wdrażaniem funduszy UE lub z współpracą międzynarodową lub w zakresie finansów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Wiedza specjalistyczna z zakresu wdrażania środków pomocowych UE
  • Wiedza z zakresu finansów publicznych
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Infrastruktury
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
    Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DST-19”, można przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 8:15 – 16:15.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych jest Minister Infrastruktury.
Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mi.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu).
Dokumenty załączane przez kandydatów do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej http://mi.bip.gov.pl w zakładce Praca. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 630-18-24.



Liczba odwiedzin: 3090

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Udostępnił: Anna Gawarecka

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 19.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×