Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 2705ARCHIWALNE z dnia 19.08.2016 r.
-
Oferty do
1
września
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: ds. skarg, wniosków i petycji
w Wydziale Skarg, Kontroli i Nadzoru Biura Ministra
Warszawa
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg, wniosków i petycji wpływających do Ministerstwa Cyfryzacji
- Prowadzenie spraw związanych z nadzorem Ministra Cyfryzacji nad fundacjami, dla których jest on „ministrem właściwym” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach
- Współpraca z organami kontroli upoważnionymi do przeprowadzania kontroli w Ministerstwie Cyfryzacji, z wyłączeniem kontroli projektów, w których zadania koordynacji czynności kontrolnych i monitorowania zaleceń są zastrzeżone dla innych komórek organizacyjnych
- Prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej w Ministerstwie Cyfryzacji
- Uczestniczenie w czynnościach kontrolnych w komórkach organizacyjnych Ministerstwa w zakresie realizacji zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego Ministerstwa
- Uczestniczenie w kontrolach prowadzonych w organach podległych lub nadzorowanych przez Ministra i urzędach obsługujących te organy
- Uczestniczenie w czynnościach kontrolnych w zakresie wykorzystania i rozliczania dotacji pod względem legalności i oszczędności wykorzystania środków finansowych przekazanych z budżetu Ministra na zadania zlecone oraz rzetelności prowadzenia dokumentacji księgowej, z wyłączeniem dotacji, o których mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość zasad ustrojowych administracji publicznej
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o petycjach
- Znajomość ustawy o fundacjach
- Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- Znajomość przepisów z zakresu kontroli zarządczej
- Zdolność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność skutecznego komunikowania się, w tym umiejętność redagowania pism
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne lub ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze w obszarze kontroli lub nadzoru
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.09.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„specjalista/WSKiN/BM/MC”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.