Ministerstwo Energii w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 26624ARCHIWALNE z dnia 07.05.2018 r.

  • Oferty do
    17

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: zapewniania i rozliczania środków finansowych

w Wydziale Finansowym i Pomocy Technicznej w Departamencie Funduszy Europejskich



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Energii
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa przy komputerze. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją. Stres spowodowany obsługą bardzo dużych kwot finansowych oraz z kontrolami przeprowadzanymi przez uprawnione instytucje, a także ze współuczestnictwem w kontrolach w Instytucjach Wdrażających. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6, - miejsce pracy: III piętro, - budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre- syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Weryfikowanie i potwierdzanie poświadczeń i deklaracji wydatków sporządzanych przez Instytucje Wdrażające w ramach POIiŚ 2014-2020, w tym wprowadzanie danych do SL2014-PT i SL2014 w zakresie spraw finansowych; sporządzanie zbiorczych deklaracji wydatków oraz rocznych zestawień wydatków w ramach POIiŚ 2014-2020 w zakresie wydatków Instytucji Wdrażających beneficjentów projektów pozakonkursowych, systemowych, konkursowych i pomocy technicznej, w tym wprowadzanie danych do SL2014-PT i SL2014 w zakresie spraw finansowych
  • Przygotowywanie projektu budżetu Instytucji Pośredniczącej oraz harmonogramu wydatkowania uzyskanych środków; przygotowywanie, weryfikowanie oraz monitorowanie prognozy płatności w ramach POIiŚ 2014-2020; prowadzenie spraw związanych z wydawaniem IW upoważnień do wydawania zgody na dokonywanie płatności dla beneficjentów na podstawie wystawionych zleceń płatności do BGK oraz monitorowanie realizacji płatności na rzecz beneficjentów
  • Przygotowywanie, weryfikowanie oraz monitorowanie prognozy płatności w ramach POIiŚ 2014-2020 oraz przygotowywanie opracowania w zakresie wykorzystania środków finansowych we wdrażanym POIiŚ 2014-2020 a także POPT 2014-2020 w celach sprawozdawczych; przygotowywanie okresowych zestawień wydatków w ramach nadzorowanych działań
  • Prowadzenie spraw związanych z zapytaniami kierowanymi przez IW i beneficjentów w zakresie prawidłowości rozliczeń finansowych w POIiŚ 2014-2020
  • Przygotowywanie propozycji zmian oraz wprowadzanie ich w przyjętych zasadach rozliczeń
  • Kontrolowanie realizacji wdrażanych działań w Instytucjach Wdrażających
  • Opiniowanie dokumentów programowych (w tym dokumenty w języku angielskim), wytycznych, aktów prawnych związanych z problematyką funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w ramach POIiŚ 2014-20220 i POPT 2014-2020
  • Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków na realizację programów, w tym: weryfikowanie i składanie wniosków o środki z rezerwy celowej budżetu państwa oraz składanie zapotrzebowania na środki europejskie

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy związanej z realizacją projektów finansowanych z funduszy europejskich lub doświadczenie w zakresie rozliczania środków z funduszy europejskich
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych, w szczególności w zakresie EFRR i Funduszu Spójności
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020
  • znajomość rozporządzeń i wytycznych regulujących rozliczanie środków związanych z realizacja programów operacyjnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w administracji publicznej
  • Studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami finansowanymi z funduszy strukturalnych UE
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Umiejętność obsługi SL2014 i SL2014-PT
  • Umiejętność obsługi portalu komunikacyjnego BGK-ZLECENIA

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia)
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie C1

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Energii
    ul. Krucza 36/Wspólna 6
    00-522 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie i w liście motyw.: „DFE-29”
    Dok. można przesłać lub składać w kancelarii ME, Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-83-85 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl



Liczba odwiedzin: 3161

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Energii w Warszawie

Udostępnił: Beata Kokosza-Domżalska

Komórka organizacyjna: -

Wprowadzono: 07.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×