Główny Urząd Miar w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 26526ARCHIWALNE z dnia 28.04.2018 r.
-
Oferty do
16
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale Prezydialnym, Biuro Strategii
Warszawa
Główny Urząd Miar
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Zarządzanie dokumentacją Sekretariatu Członka Kierownictwa zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjno-archiwalnej, ewidencjonowanie i kompletowanie pism przychodzących i wychodzących, archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego;
- Koordynowanie, monitorowanie kalendarza Członka Kierownictwa, organizowanie i obsługiwanie spotkań z gośćmi z zewnętrznych instytucji oraz spotkań wewnętrznych z pracownikami komórek organizacyjnych Urzędu;
- Utrzymywanie kontaktów z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, kierowanie interesantów do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych i pracowników Urzędu oraz udzielanie wyczerpujących informacji co do czasu i trybu załatwienia spraw;
- Redagowanie i przygotowywanie projektów pism, notatek służbowych, uczestnictwo w przygotowywaniu organizowanych przez GUM wydarzeń (konferencji, seminariów);
- Przygotowywanie - na podstawie danych wpływających z komórek organizacyjnych - protokołów i sprawozdań, sporządzanie zbiorczych zestawień, planów, raportów oraz różnorodnych informacji;
- Prowadzenie rejestru i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych Członka Kierownictwa;
- Prowadzenie ewidencji prac dotyczących udziału Członka Kierownictwa w posiedzeniach komisji sejmowych i senackich, w posiedzeniach organizowanych przez naczelne i centralne urzędy administracji państwowej, oraz w posiedzeniach zespołów międzyresortowych, organów, instytucji, organizacji rządowych;
- Weryfikowanie środków trwałych będących w użytkowaniu Członka Kierownictwa.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w administracji publicznej lub na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu
- podstawowa znajomość ustaw: kpa, o służbie cywilnej
- umiejętność redagowania pism
- umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Internet) oraz nowoczesnych urządzeń biurowych
- Umiejętności: współpracy, komunikacji, organizacji pracy, zorientowanie na osiąganie celów
- zorientowanie na osiąganie celów
- Język angielski - komunikatywny B1
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- ukończone kursy obsługi sekretariatu
- znajomość języka niemieckiego lub francuskiego na poziomie A2
- umiejętność obsługi programu do elektronicznego zarzadzania dokumentacją.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenia kandydata lub kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.05.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Miar
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa
lub składać w Recepcji GUM w godz. 8.00 – 16.00 z dopiskiem "oferta pracy na stanowisko specjalisty w Biurze Strategii”. Dokumenty można składać również przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć , wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dane osobowe kandydatek/kandydatów zawarte w przesłanych ofertach aplikacyjnych będą przetwarzane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar z siedzibą przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa, jako administratora danych, w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 j.t.), konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do GUM).
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gum.gov.pl
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie BIP GUM.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie kolejnego etapu rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 581 93 84