Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 26347ARCHIWALNE z dnia 26.04.2018 r.
-
Oferty do
14
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: analiz skutków regulacji
w Wydziale Oceny Skutków Regulacji w Departamencie Analiz Strategicznych
Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- analiza i opiniowanie ocen skutków regulacji (OSR) sporządzanych do projektów założeń i projektów aktów normatywnych przedkładanych w uzgodnieniach międzyresortowych, na Komitet Stały Rady Ministrów oraz na etapie Rady Ministrów pod względem zakresu regulacji, logiki interwencji i poprawności przeprowadzonej oceny wpływu oraz zakresu konsultacji publicznych i opiniowania, opracowanie propozycji uwag do OSR, udział w uzgadnianiu uwag i negocjowaniu sposobu ich uwzględnienia
- analiza i opiniowanie OSR oraz innych dokumentów przedkładanych Zespołowi ds. Programowania Prac Rządu pod względem zakresu i poprawności przeprowadzonej oceny wpływu, w tym rekomendowanie pogłębionej oceny wpływu oraz innych działań służących poprawie jakości informacji o skutkach regulacji
- przygotowywanie analiz i opinii dotyczących planowanych i realizowanych działań legislacyjnych i pozalegislacyjnych, zawierających w zależności od zakresu i etapu prac w szczególności: diagnozę rozwiązywanych problemów, analizę wybranego narzędzia interwencji oraz rozwiązań alternatywnych, ocenę skutków dla sektora finansów publicznych oraz skutków społecznych, gospodarczych, ocenę zmian w obciążeniach regulacyjnych, ocenę zakresu konsultacji publicznych i opiniowania, weryfikację zakładanego harmonogramu prac i sposobu ewaluacji
- współpraca z organami wiodącymi, partnerami społecznymi i instytucjami międzynarodowymi
- sporządzanie notatek i materiałów informacyjnych w celu dostarczenia dokładnej i aktualnej informacji dotyczącej prowadzonych spraw
- sporządzanie OSR w zakresie zleconym przez Prezesa Rady Ministrów, wiceprezesów Rady Ministrów, Szefa Kancelarii, Przewodniczącego Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz pełnomocników Rządu lub pełnomocników Prezesa Rady Ministrów
- analiza przekazywanych Prezesowi Rady Ministrów przez ministrów planów działalności dla kierowanych przez nich działów administracji rządowej – we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Kancelarii i w zakresie powierzonych działów
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze prac analitycznych, w tym pracy na danych liczbowych
- umiejętności analityczne definiowane jako zdolność krytycznego myślenia, strukturyzowania problemów, formułowania i sprawdzania hipotez oraz poszukiwania i kwestionowania rozwiązań
- umiejętność poszukiwania informacji w krajowych i międzynarodowych bazach danych
- znajomość na poziomie krajowym: systemu instytucjonalnego, trybu legislacyjnego, wytycznych oceny skutków regulacji
- umiejętność samodzielnego planowania i ustalania priorytetów
- umiejętności z zakresu współpracy i komunikacji: zdolność przekładania złożonych problemów na prosty język, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy zespołowej
- kreatywność i przedsiębiorcza postawa
- odporność na stres i pracę przy napiętych terminach
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie w obszarze nauk społecznych
- przeszkolenie w zakresie oceny skutków regulacji
- umiejętność przygotowywania prognoz i symulacji lub ewaluacji interwencji
- znajomość ilościowych narzędzi analitycznych, w tym programów komputerowych do analizy danych (np. SPSS. Stata, SAS, R)
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- znajomość innego języka roboczego UE na poziomie B2
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia, doświadczenia zawodowego, przeszkolenia oraz znajomości języków obcych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.05.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Organizacji
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
z dopiskiem: BDG.WSP.7122.1.1.10.2018 pok. 234.
Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15), przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć , wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM). Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/24185/zyciorys.doc
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/18780/oswiadczenia.doc
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/4087,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694 70 29 (dot. spraw kadrowych).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694 74 49 (numer kontaktowy pracownika k.o., który będzie udzielał odpowiedzi na pytania osób zainteresowanych podjęciem zatrudnienia w KPRM – nie dot. spraw kadrowych).